Foto bij Oorzaak en gevolg

Ja ik weet het, het is Tom Riddle. Maar die leeft niet meer dus nu is hij Septimus!
Ik heb M.A.H.T studenten en 4 M.A.H.T'ers (de tegenstanders) nodig. Als je een rol wilt vul dan dit lijstje in en plaats hem in je reactie:
Naam:
Leeftijd:
Familie:
Patronus:
Toverstok
Innerlijk:
Uiterlijk, het liefst met foto:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • vampingtommo

    verderrr

    1 decennium geleden
  • vampingtommo

    Naam:Roseline
    Leeftijd: 14
    Familie: Ouders zijn overleden, zorgt voor een klein Zusje Megan
    Patronus: Haar Patronus is een Wolf
    Toverstok: Eikenhout 25,8 centimeter lang met als kern een haar van een wolf
    Innerlijk: Lief, wil graag naar Zweinstein maar kan dat niet. Ze kan soms hard over komen.
    Uiterlijk, het liefst met foto: Lang goudblond haar. Dat krullend over haar schouders valt. Fel blauwe ogen .


    I Have No Pic

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    Naam: Jenna (achternaam mag je zelf bedenken)
    Leeftijd: 15
    Familie: Is enigs kind. Zat op Zweinstein maar moest van haar ouders naar die andere school.
    Patronus: Otter
    Toverstok 26 cm eikenhout eenhoornstaarthaar
    Innerlijk: Aardig maar kan heel fel zijn.
    Uiterlijk: Lichtblond haar, donkerbruine ogen. Maar dan ook echt heel bruin.

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Dit hoofdstuk zit vol genialiteit! Echt, ik moest er gewoon van lachen, vooral van Lucy (:

    Naam: Jasper Vlier
    Leeftijd: 15
    Familie: Een tweeling van twee meisjes (Charlotte en Julia), die een jaar ouder dan hem zijn en in tegenstelling tot Jasper, op Zweinstein zitten, allebei in Huffelpuf. Jasper heeft gescheiden ouders en is door de scheiding erg veranderd, en er harder (en vooral chagrijniger!) door geworden. Hij woont nu bij zijn moeder en ziet zijn vader nooit meer.
    Patronus: Een panter
    Toverstok: Lengte:29,7 centimeter. Kern: hartenbloed van een draak. Hout: eik.
    Innerlijk: Jasper is niet bepaald een typ waar je ruzie mee wilt hebben. Hij is erg stil, maar als iemand iets verkeerds zegt over wat dan ook barst hij uit en heb je gegarandeerd een probleem. De enige waarbij hij zich anders opstelt zijn zijn zussen, moeder en vriendin.
    Uiterlijk, het liefst met foto: Zo stel ik me hem ongeveer voor. Op de foto is het niet echt duidelijk, maar hij heeft bruin haar en bruine ogen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen