Foto bij H15

ik vind die foto echt mooi! Ik wil zograag een keer naar NY:)

We komen aan in NY en word gelijk door mijn moeder gsmst. Of ik haar wil bellen als we er zijn. Ik bel mijn moeder gauw op. ‘heey mam.’ Zeg ik vrolijk. Ze lacht aan de andere kant. ‘heey schat. Lekker vrolijk. Ik moet met je praten, heb je tijd?’ vraagt ze dan heel serieus. Ik kijk gauw de andere aan hun knikken en wijzen dan in de richting van de starbucks, ik knik ook en hun lopen alvast weg. ‘ja mam, vertel.’ Zegt ik dan. ‘het gaat over Justin. Hij wil dringend met je praten. Ik schud hevig mijn hoofd maar dat kan ze natuurlijk niet zien. Dus zeg ik gauw nee. ‘hallo, ben jij dat?’ Hoor ik Justin aan de andere kant vragen. Weer knik ik en bedenk me dat hij het niet ziet. ‘ja ik ben het Justin, en ik wil je niet spreken. Ik heb genoeg van jou. Elke keer keer op keer breek jij mijn hard alsof het niks is. ik wil niet nog meer pijn. Laat mij mijn leven leven, jij hebt de jouwe met Selena. Dus laat mij. Zeg niet iedere keer sorry, terwijl je het niet meent. Ik hoef jou niet meer te zien, snap dat dan?’ roep ik gefrustreerd uit. ‘oke, ik zeg geen sorry meer, maar ik meen dat ik niet van Selena houdt, zij van mij dat is lullig. Maar ik krijg geld als ik met haar date. Het is voor mij geen liefde. Maar hoe kan ik er nou weer weg duwen als er overal foto’s worden gemaakt. Maar oke dan is het over ik laat je wel met rust. Ga deze 2 dagen in ieder geval naar Chaz en Ryan. Want over 3 dagen kom ik weer thuis.’ Zegt hij verslagen. Ik hoor zijn moeder hem m op de achtergrond lieve woordjes in fluisteren en dat er wel iemand komt die hem echt verdient. Nu voel ik me echt afgewezen. ‘ik zal zeker deze 2 dagen naar hun gaan, alles om jou in ieder geval niet meer te hoeven zien. Mij ben je kwijt, voor goed. Ik trouw nog liever met de lelijkste armste gemeenste man van de wereld dan met jou!’ schreeuw ik uit. Ik hoor hem aan de andere kant een beetje huilen. ‘huil je nou. Toppie! Eindelijk voel je een deel van wat ik al die maanden al voel. Mag ik mijn moeder weer.’ Zeg ik allemaal op zon belachelijk makent toontje. Hij geeft de telefoon aan mijn moeder. ‘schat wat doe je nou?’ roept ze geschrokken uit. ‘ik bescherm me zelf tegen nog meer pijn in mijn hart. Dat kan ik niet meer aan mam, dat weet jij ook. En nu ga ik lol maken, doei mam love you!’ zeg ik en hang dan gauw op. Ik loop gauw naar de starbucks en plof naast Boo Boo. ‘en wat was er meid?’ vraagt hij. ‘mijn moeder en justin. Hij moest huilen omdat ik zei dat ik hem niet meer wil zien en alles wat met hem te maken heeft.’ Ze moeten alle 3 lachen. Ik moet ook wel grinneken. ‘De grote Justin Drew Bieber moet huilen.’ Zegt Taylor grappig. Iedereen begint harder te lachen aan ons tafeltje en ik knik met mijn hoofd. ‘willen jullie me zo langs brengen bij Chaz en Ryan?’ vraag ik als we uitgelachen zijn. ‘je hebt mij nu toch schatje?’ zegt Seth terwijl hij me een kus geeft. ‘ja maar ik wil hun gewoon nog een keer zien.’ Zeg ik. Miley knikt begrijpend. Zullen we dan maar gaan?’ vraagt ze. Ik knik en we staan op. We lopen naar de hummer van Taylor die ook niet is aangekomen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen