Foto bij H14

hihi echt erg.

Ik rijd langs Larize haar huis, waar Taylor zou zijn. Ik hoor geschreeuw en gehuil van binnen komen. Ik bel aan terwijl de andere in de auto blijven zitten. Kort daarna word de deur opengedaan door Chasin. ‘heey dude.’ Zeg ik glimlachend. Hij kijkt ff achter me en loopt naar ze toe. ze maken ff kennis. Ik loop door naar binnen waar ik Taylor tegen kom met Gwen in zijn hand, omhoog houdend aan haar haar. Ze schreeuwt het uit van de pijn. Als hij mij ziet laat hij haar pleuren. ‘heey schat.’ Zegt hij en loopt naar me toe. ‘is het al uit?’ ‘jep. Sorry, ik ga een week naar NY met Miley en Taylor en Boo Boo, waar ik nu mee zit.’ Zeg ik zachtjes. ‘ze wachten buiten op me, ik dacht ik zeg jullie ff gedag. We blijven toch vrienden?’ ‘tuurlijk, zo’n lief meisje wil ik niet kwijt als vriendin, laat je het me weten als je terug bent?’ ik knik en kijk naar Gwen die achter hem op de grond ligt te huilen. ‘moet ik stoppen?’ vraagt Taylor ik schud mijn hoofd. ‘Nog een kwartier, dan is het goed.’ Ze kijken me allemaal verschrikt aan. Ik loop naar Gwen en pak haar gezicht. ‘pak aan BITCH, dit is nog maar de helft van de pijn die ik heb gevoeld!’ en ik geef haar een harde bitch clap. ‘het spijt ons zo erg!’ schreeuwt ze. ‘ja makkelijk praten he, als hij niet was gekomen had het je ook niet gespeten. Het is gewoon dat je van die pijn af wilt. Ik wil al maanden van die pijn af. En het word alleen maar erger. Vanavond is mijn hart voor de 2de keer door hem gebroken. En nog een keer door jullie, gaat lekker. Maar Boo Boo zou net zoals Taylor mijn hart niet breken, alleen bij elkaar houden tot ie gemaakt word. En Miley wordt een goeie vriendin! Beter dan jullie zijn geweest.’ Ik geef Taylor nog gauw en zoen, en loop dan naar buiten terwijl ik het geschreeuw van de meiden alweer hoor. Buiten zie ik Chasin vrolijk met Boo Boo praten. ‘heey girl.’ Hoor ik hem roepen. Ik loop op hem af een geef hem een dikke knuffel. ‘ik ga een week naar NY met mijn nieuwe vrienden. Ik ben nog steeds vrienden met Taylor, maar het is wel uit.’ Zeg ik. Hij knikt begrijpelijk. ‘en de meiden?’ vraagt hij. ‘die boeien me niet!’ zeg ik. Maar eigenlijk doet het me pijn om hun pijn te zien lijden. Ik ben soms echt een bitch, maar het liefst zou ik naar binnen rennen om ze te helpen. Maar ik moet nu niet opgeven. Ik moet sterk blijven. Oke na dat ik hun heb geholpen. Ik ren naar binnen naar Taylor die hun aan het toe takelen is. hij kijkt verbaasd op omdat ik nog niet weg ben. ‘Taylor laat ze maar, ze zijn het niet waard.’ Zeg ik hij laat Saly vallen en loopt met mij naar buiten. ‘je geeft nog om ze he?’ ‘jep.’ Is het enige wat ik er nog over zeg. Ik stap in de hummer van Taylor en rijd weg terwijl ik naar hun zwaai. Nu ken ik 2 Taylors, dat is grappig. Denk ik terwijl we naar het vliegveld rijden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen