Foto bij H13

Ik loop recht op de Jonas brothers af. ‘hallo, ik ben Loeïse.’ Zeg ik zo vrolijk mogelijk. ze kijken me alle 3 vrolijk aan. ‘ik ben nick dit is-‘ ik kap nick af ‘ik weet hoe jullie heten hoor, leef niet onder een steen’ zeg ik vrolijk. Ze moeten lachen. En ik lach vrolijk mee. ‘wij wisten ook al wie jij was hoor. Sorry, iedereen kent jou.’ Zegt hij zachtjes maar met een lacherige stem. Dan komt Miley Cirus met Taylor Lautner aangelopen. Ook Boo Boo stuwert loopt bij hun. ‘heey, Loeïse.’ Roepen ze met z’n 3 tegelijk. Ik sla met mijn hand zachtjes op mijn voorhoofd en zucht overdreven hard. Ze grinniken. ‘maar hallo, Miley, Taylor en Boo Boo. Wanneer komt de volgende Twilight film uit?’ ze zuchten alle 2. ‘mogen we niks over zeggen’ zegt Taylor. Boo Boo knikt. Ik zucht. Ik begin met miley te praten en ze vraagt me het hemd van me lijf. Veel dingen over justin en ik. En ik ben nu alweer aan het huilen. Ze slaat haar armen om me heen en troost me. ‘het spijt me meid, ik kan er niks aan doen. Maar hij zal ook ooit zijn hart volgen, en hij weet nu al waar die heen gaat. Jou.’ Zegt ze liefelijk. ‘en wie zegt dat ik dan niet al getrouwd ben. Ik kan niet eeuwig op hem wachten, hoe graag ik het ook wil. Maar ja dan trouw ik maar al te graag met Boo Boo.’ Zeg ik vrolijk. Ze glimlacht. ‘is goed.’ Ze trekt Boo Boo naar me toe en glipt er zelf vandoor. ‘heey, heb jij een vriendin.’ Vraag ik maar gelijk. Hij schud zijn hoofd. ‘heb jij een vriend?’ vraagt hij. ‘jep, niet dat het uitmaakt als ik een ander zoen doet hij ook.’ Hij lacht een prachtige witte rij tanden bloot. ‘hoe zit dat nou met jou en justin?’ vraagt ie. Oe recht in mijn hart. Als ie de tranen in mijn ogen ziet slaat hij zijn armen om me heen. ‘sorry, ik wist niet dat je er zoveel last van had.’ Ik knik mijn hoofd. ‘zoveel heb ik nog nooit van iemand gehouden, maar zo vaak is mijn hart ook nog nooit door de zelfde jongen gebroken.’ Zeg ik zachtjes. Hij drukt me dichter tegen zich aan. We praten nog wat terwijl hij me nog altijd omhelst. Ik voel me veilig in zijn armen. Als ik me wil omdraaien gaat mijn mobiel. ‘sorry ik neem ff op.’ Zeg ik en loop een stukje verder weg. ‘help ons als je blieft. Vergeet wat we hebben gezegd, we hebben je wel nodig.’ Hoor ik Gwen in mijn oor schreeuwen. GWEN? Zij en sorry past niet bij elkaar. ‘wat is er aan de hand?’ vraag ik rustig. ‘die vriend van jou is hier door het lint aan het gaan.’ ‘ja, en? Wat moet ik daar aan doen. Je hebt mijn knuffel met Boo Boo stewert verpest. Ik stond net met hem te praten. En met miley en Taylor en de jonas Brothers. Sorry ik moet gaan word geroepen.’ Zeg ik ‘wacht pleas?’ hoor ik haar nog roepen voordat miley mijn mobiel pakt. ‘hallo, met Miley Cirus, kan ik je ergens mee helpen?’ aan de andere kant hoor ik ze heel hard gillen en haar naam roepen. ‘sorry, Loeïse is nu druk bezet. Ze belt wel terug, volgende week ergens als ze weer terug vliegt, tot die tijd is ze bij mij en de boys in NY.’ Na dat gezegd te hebben hangt ze op. ‘wat?’ zeg ik. ‘je hebt afleiding nodig. Daarom ga jij een week met mij en Taylor en Boo Boo naar NY.’ Zegt ze. Ik knik maar wat, geen woorden die in me opkomen om te zeggen. ‘even naar mijn mams.’ Zeg ik en loop verslagen, overompeld naar mijn moeder. Ze staat te praten met Pattie en Justin staat er bij met Selena die aan zijn arm loopt te hangen. Ik negeer hun en loop recht op mijn moeder af. Stoor haar in het gesprek. ‘mam, ik ga een week naar NY met Miley, Taylor en Boo Boo stewert. Is dat goed?’ vraag ik zo zoetjes mogelijk. ‘ik ben aan het praten met deze mensen.’ ‘ik zag alleen die jonge vrouw, wie nog meer dan?’ vraag ik terwijl ik op zo’n manier om me heen kijk alsof ik ze echt niet zie. Me moeder zucht ‘oke je mag mee, haal je straks thuis ff je spullen op?’ ‘is goed, oja, Boo Boo is nu mijn vriend, Taylor is verleden tijd.’ Zeg ik gauw voor ik weg loop en richt nog 1 korte blik op Justin. Hij krimpt in een, maar herstelt zich snel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen