Foto bij H12

its still not perfect:)

Ik sta voor Justin maar durf niks te zeggen. Ook hij zegt niks bang dat hij me weer aan het huilen maakt. Ik schraap mijn keel en hij kijkt me aan. ‘nachten heb ik gehuild. Bedacht waarom het zo ging. Bedacht waarom je mij moest hebben. Nachten heb ik niet geslapen. Dagen gewacht op uitleg. Nog steeds val ik elke dag in slaap met tranen in mijn ogen en over mijn wangen. Zelfs ‘s ochtends is mijn kussen nat van de tranen die ik in mijn slaap laat, door en voor jou. Elke keer als ik iets van jou hoor, op tv of in tijdschriften moet ik huilen. Ik vond een nieuwe vriend. Al zal ik nooit zoveel van hem houden als dat ik van jou hield, en hou. Hij trooste me, zorgde dat leven weer zin had. Hij weet dat ik nog zielsveel van jou hou. Maar het maakt hem niet uit. Dagen lig ik in zijn armen te huilen. Het maakt hem niet uit dat het op en dag stuk gaat omdat ik voor jou zou kiezen, maar tot die tijd is hij er voor me. En ik hoop dat ie daarna nog altijd mijn beste vriend zou blijven.’ Ik stop en kijk omlaag bang voor zijn reactie. Ook hij begint nu te praten. ‘de terug reis was een hel. Ik dacht de hele tijd aan die perfecte avond. Het had alles wat een avond nodig had. Ik dag altijd geen seks geen nut. Maar zolang er liefde is maakt het niet uit. Toen ik terug kwam stond Selena daar. Ze rende op me af en zoende me volop. Ik zoende terug, wat moest ik dan. Ik had er gelijk spijt van. dagen heb ik terug gedacht aan die avond. Zelfs ik heb gehuild. En met mijn liedjes maakte ik andere mensen aan het huilen omdat er zo veel gevoel in lag. Ik wist niet dat ik zoveel gevoel in me had. Weken heb ik er aan gedacht om een keer langs te gaan. Maar ik wist dat je me zou haten, voor wat ik had gedaan. Ik zette het uit mijn hoofd. Ik probeerde verder te gaan, het lukte niet. Bij alles dacht ik aan jou. De liedjes die ik song, paste allemaal bij jou. Het klopte gewoon niet, wij hoorden bij elkaar.’ Ook hij stopt en ik kijk omhoog in zijn prachtige ogen. We staren een tijdje naar elkaar tot hij weer begint te praten. ‘ik probeerde me wijs te maken dat het mijn grootste fout was, maar het was mijn beste beslissing. Ik hou van jou. Nooit heb ik meer van iemand gehouden dan van jou. En dat zal ook nooit veranderen.’ Net op het moment dat ik wil praten komt Selena aangelopen. Ze heeft 2 drankjes in haar handen. ‘heey, ik ken jou. Oowja jij bent Loeïse. Ik zeg je wat, rot op. Vergeet hem. Je kan hem nooit krijgen. je bent een miezerig klein meisje dat een grote fan van hem is.’ ze draait zich om en zoent Justin vol op zijn mond. Ik had gedacht dat hij haar zou weg duwen, maar nee hij zoent terug. ik draai me om met tranen in mijn ogen. Ik kom pattie weer tegen en begin haar uit te schelden. Dan zak ik door mijn benen in haar armen. ‘ach meisie toch.’ Zegt ze. ‘ik heb hem het laten uitleggen. We hebben gepraat. Weer zei hij dat hij van mij houdt, maar nee later zoent ie gewoon met Selena voor mijn gezicht. Waarom moet mij dit nou weer gebeuren?’ ze kijkt me triest aan en laat me weer los. Ik zeg haar gedag en loop terug naar mijn moeder, met helemaal uitgelopen make-up. ‘mam ik wil weg?’ zeg ik snel. Ze staat te praten met DE Usher, maar ik besteed geen tijd aan hem. ‘lieverd je hoeft niet aan hem te denken, met hem te praten. Er zijn meer leuke mensen waar je deze avond lol mee kan maken. laat hem niet je avond verpesten.’ Zegt ze en draait zich om naar Usher. ‘ze heeft liefdes verdriet.’ Ja joh zeg het tegen iedereen. Denk ik. ‘door wie dan?’ vraagt Usher aan mij. ‘Justin.’ Zeg ik. ‘oow, dan ben jij zeker Loeïse?’ vraagt ie aan mij. Ik knik mijn hoofd. ‘geef hem wat tijd, praat met hem.’ Zegt ie. ‘al gedaan, zie je wat er uit is gekomen?’ zeg ik en wijs naar mijn gezicht. Hij schud langzaam zijn hoofd. ‘nou dan ga ik maar op zoek of de jonas brothers er zijn, die wil ik echt een keer ontmoeten.’ Zeg ik gauw en ren eerst ff naar de wc.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen