Foto bij *8

Thumps up voor het vliegend spaghettimonsterisme!!

"Ik denkdat ik maar weer een terug ga." zei Logan. "Slaap lekker voor straks en droom vooral niet van het spaghettimonster." zei hij met een knipoog. "haha wat zijn we weer grappig." zei ik en ik stak mijn tong uit. "Hé dat mag niet zomaar."zei Logan. "Daar staat een straf op" en hij begon met te kietelen. "Nee, nee Logan Kappen!!" riep ik lachend. Ik kon ABSOLUUT niet tegen kietelen. Maar hij ging gewoon door. Ik kronkelde over het bed. "Genade, Genade! Ik zal nooit mijn toch meer uitsteken." zei ik tussen de lachstuipen door. "Oke, dna ik het goed." zei Logan en hij stopte. "ik ga, doei!" zei hij en hij liep naar de deur. Voor de deur stopte hij en vroeg:" Ken je onze muziek eienglijk?" "nee, maar ik wil het wel eens horen." zei ik. "Hmm... O,wacht ik kan het wel laten horen." Hij pakte zijn Iphone en liet een liedje horen. "Hoe heet deze?"vroeg ik. "Stuck" zei hij. Ik vond het een mooi liedje. Toen het was afgelopen zwaaide Logan nog één keer en liep weg naar 2J. Ik ging van mijn bed af en pakte mijn laptop. Nadat ik mijn mail had gecheckt ging ik naar YouTube. Ik typte "Big Time Rush" in bij het zoekbalkje en drukte op enter. Er kwamen een heleboel liedjes tevoorschijn. Ik begon met downloaden. Big Time Rush was vanaf nu mijn lievelingsband!

~Logan POV~

Ik sloot de deur van Naomi's appartement en liep langzaam naar 2J. Wat was ik boos op Camille, zeg! En dat zou ik voorlopig ook nog blijven. Het liefst zou ik het uitmaken, maar daar zou ik later spijt van krijgen. Misschien moest ik haar gewoon een tijdje negeren. Dat leek me het beste.

"Hoe gaat het met Naomi?" vroeg Mrs. Knight toen ik binnen kwam en ook Gabriëla keek me nieuwschierig aan. "Ze was heel erg van streek, maar het gaat volgens mij nu wat beter." "ik ga zo wel even langs haar." zei GabriËla. "dan ga ik me nu even omkleden, wanter is allemaal saus op me gespat toen Camille die spaghetti gooide." "Wat bezielde haar?" vroeg Kendall. "Ze is gewoon boos en jaloers op Naomi, omdat ze denkt dat Naomi mij leuk vindt." zei ik en ik rolde met mijn ogen. "Vind ze jou leuk dan?" vroeg James. "Serieus, James, hoe moet Logan dat nou weten." zei Gabriëla. "Weet ik veel, miischien heeft ze dat net verteld" hij keek me dom aan. "Ja, James, ze heeft het me verteld, samen met al haar andere geheimen." zei ik sarcastisch. "Echt zo zijn meisjes niet. Die vertellen dat niet. Kijk maar naar Gabriëla. Die draait ook maar steeds om Kendall heen, maar zeggen dat ze hem leuk vind, ho maar!" Gabriëla keek me nijdig aan. "ik vind Kendall helemaal niet leuk!"zei ze en ze liep de deur uit. Ik zag dat Kendall heel verdrietig keek toen ze dat had gezegd. Hij liep zonder iets te zeggen naar zijn kamer.

~Oke, spaghettimonsters zijn coowl! Random....~

Reageer (4)

  • Sssssssanne

    VLIEGEND SPAGHETTIMONSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Ik kom als piraat. Maar eerst naar zangles. Apie.

    1 decennium geleden
  • LiLiDuckface

    haha de spaggetie monster(lol)(lol)

    1 decennium geleden
  • Lucid

    Arme Kendall...
    Gaab! Geef het gewoon toe!
    James, schat. Doe niet zo oliedom (: Maar I (H) You!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    nou , ik wil niet dat Kendall verdrietig is =(
    maar eens zal hij der achter komen dat ik hem super leuk vind ;p
    En James dat hoor jij toch te weten ! ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen