H9
Ik heb hem heel het verhaal vertelt en hij werd zoo boos. Hij geeft echt om mij. We praten nog wat en om half 12 ga ik weer weg op weg naar mijn lieve moeder.
Ik gooi de deur open en daar zit mijn moeder in de woonkamer al helemaal klaar. ‘hup trek een leuk jurkje aan. We gaan. Nee doe maar rokje en shirt.’ Zegt ze. Ik knik en loop gauw naar boven. ik doe zo’n strake rok aan van the sting met een leuk shirt erin waar op staat: my heart loves you. Ook van de sting. Past perfect. Ik trek mijn leuke zelfde kleur naaldhakken aan van de van haren. En loop dan met mijn tasje naar beneden. Ik pleur nog bijna van de trap af door die hoge hakken. Mijn moeder staat al in de gang te wachten. We stappen in haar prachtige gouden mini Cooper cabrio. We rijden met open dak naar de stad toe. we rijden de stad in en gaan winkel in en winkel uit. Overal mag ik mee nemen wat ik wil. Uiteindelijk gaan we naar een winkel voor bepaalde gelegenheden. Ik kijk mijn moeder vragend aan terwijl ik naar binnen loop. ‘kies maar een leuke bal jurk uit. Je groeit toch niet meer, dus is het wel nodig dat je er een hebt.’ Zegt ze. Oke hier zit meer achter. Ach. Ik heb altijd al een bal jurk willen hebben. Ik pak hele stapels bal jurken. Uiteindelijk gaan we naar buiten met 3 leuke jurken voor mij. een korte zwarte,een lange roze achtigeen nog een lange champagne kleurige. Mijn moeder heeft er ook 1 jurk gekocht. een hele mooie zwarte langeWe lopen de winkel helemaal blij, en druk pratend weer uit. We hebben ook bijpassende sieraden en schoenen en tasjes daar gekocht. We lopen nu een schoonheidssalon in. mijn moeder zegt haar naam en we mogen door lopen. Alles word gedaan. Onze make-up. Onze nagels. Onze teennagels. Ons haar. Ze zijn druk bezig terwijl wij heerlijk aan het ontspannen zijn van een dag druk winkelen. Na 2 uur, om 8 uur. Zijn we klaar. We moeten een leuke jurk aan trekken. Ik trek mijn nieuwe prachtige gala jurk aan. de lange roze achtige. Mijn moeder die van haar. We trokken de sieraden erbij aan en de prachtige hakken. Ik snap nog steeds niet wat dit allemaal heeft te beteken. Als we in die kleding naar buiten lopen komen er 2 kennissen aan van mijn moeder. Ze geeft hun haar auto sleutels en ze rijden weg. De ene in de auto waarmee ze kwamen en de ander met mijn moeders auto. Niet veel later komt er zo’n prachtige donker paarse bijna zwarte glimmende limousine aan. We stappen in en hij rijdt weg. ‘mam zeg nou eindelijk waar we heen gaan?’ vraag ik voor de duizendste keer. Maar ze zegt nog steeds niks.
Er zijn nog geen reacties.