Foto bij 4.6

Met inspiratie van zielige en mooie muziek weer een post geschreven! ik hoop dat ik ooit een post schrijf waar jullie stiekem om moeten huilen:$ Haha

POV Samir.
Ik zat samen met Amber in de woonkamer en we hadden een vrij goed gesprek ook al had ik haar nog niet verteld dat ik die mishandeling had gezien er was wel een klik tussen ons. Amber zuchtte toen me telefoon afging. "Sorry."zei ik lachend en keek op me telefoon terwijl ik het smsje las; "Broertje, Samira heb een ongeluk gehad ben nu onderweg naar het ziekenhuis kom je ook? xx Ibrahim" Ik schrok even toen ik het smsje las. "Wat is er?"Vroeg Amber. "Samira heb een ongeluk gehad, we moeten nu naar het ziekenhuis."Zei ik terwijl we meteen weggingen. "Wat kunnen we verwachten?"Vroeg Amber maar ik kon daar geen antwoord op geven. "Ik weet het echt niet ik hoop dat het niet ernstig is." zei ik terwijl ik haar even bezorgd aan keek. "Gaat het wel?"Vroeg ik aangezien er ook tranen bij haar over haar wangen rolde. "Jawel"Zei Amber. Ik sloeg een arm om haar heen en samen liepen we richting het ziekenhuis, we wisten niet wat ons te wachten stond maar ergens ging ik uit van het ergste uit zodat het alleen maar mee kon vallen. Toen we aankwamen bij het ziekenhuis zag ik dat Amber moeite had om naar binnen te gaan. Ik pakte haar hand "Het is goed, we gaan samen"Zei ik om haar gerust te stellen. Ze keek me even aan maar glimlachte toen en samen liepen we naar binnen. Ik voelde me rot om hier te zijn maar ik wou me broer steunen en ik wist dat hij me nodig had. Amber kneep even in me hand alsof ze voelde dat ook ik bang was. Ik lachte even kort naar haar en samen liepen we naar de balie om te vragen waar Samira lag."derde etage en dan kamer 534."Zei de vrouw achter de balie. Ik pakte samen met Amber de lift op weg naar Ibrahim en Samira, we wisten niet wat ons te wachten stond maar iets zei me dat deze dagen een hel zouden worden met misschien wel een vreselijk einde.

Reageer (6)

  • Amalakadama

    whaaaa-- die foto is in utrecht( oude gracht) gemaakt xD! nice!

    xxx echt leuke story!

    1 decennium geleden
  • Maroni

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    ooooooh, snel verder nu <3

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Zie je, Samir heeft die mishandeling van Amber alleen gezien ;$ Hij heeft dat niet gedaan..tenzij z'n gedachte liegen. Maar daarvan is de kans 0,00001% xd

    Snel verder! Wat een slechte tijden ineens :(

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    iel!. ik kreeg kippenvel van die laatste zin,
    :| o en als het echt zielig is, huil ik, ik kan dr niet goed tegen namenlijk, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen