*6
~Logan POV~
Mrs. Knight had mij gevraagd of ik Camille uit wou nodigen voor vanavond. Eigenlijk wou ik dat niet. IK wou namelijk meer weten van Naomi, maar met Camille in de buurt kreeg ik geen kans om met Naomi te praten. Soms werd ik doodmoe van Camille. Ze behandelde me soms als een soort slaaf. Ik moest alles voor haar doen en ik mocht niet met andere meiden praten. Zo irritant. Natuurlijk was ze ook superlief en ik hield van haar. Ik klopte op haar deur. Ze deed open en riep keihard: "LOgiebear!" en sprong me om de nek. "o god" mompelde ik. "daar gaan we weer." "hoi lieverd, je begroet me elke keer weer alsof je me minstens een maand niet hebt gezien." "Ik mis je gewoon elke seconde die je niet bij me bent. "zei ze. "slijm,slijm" dacht ik. "kom je vanavond bij ons eten?"vroeg ik. "Gabriëla en Naomi komen ook." Toen ik Naomi's naam noemde zag ik dat Camilles glimlach was veranderd in iets wat op een kwaadaardige grijs leek. "Ja, OKé"zei ze. "Gezellig." en ze drukte een kus op mijn wang.
Toen we in 2J waren was de tafel al gedukt en het rook er heerlijk. Camille en ik schoven aan tafel. IK zat tegenover Naomi. Ik glimlachde naar haar en zij glimlachde terug. "best een leuke lach." dacht ik. Het leek wel alsof Camille mijn gedachten had gelezen, want ze keek me nijdig aan. "Dit wordt nog gezellig." dacht ik sarcastisch. Mrs. Knight zette het eten op tafel. We aten spaghetti. Mmm.... ik hield van pasta. "wanneer ga je voor het eerst naar je stydio?" vroeg ik aan Naomi. Naomi slikte een hap spaghetti door en antwoorde:"Morgen ga ik er heen om een beetje kennis te maken en woensdag gaan we beginnen met trainingen, zodat ik precies weet hoe ik een liedje moet zingen." "Ga je nieuw geschreven liedjes zingen of ga je liedjes coveren?" vroeg Gabriëla. "Ik ben namelijk begonnen met coveren." "Volgens mij eerst coveren." zei Naomi. "OKé misschien kunnen we een keer vragen of we samen een liedmogen zingen, aangezien we bij dezelfde producer zitten." zei Gabriëla. "Ja dat had ik ook al bedacht. Ik zal het morgen gelijk vragen." zei Naomi. "Misschien moetnen jullie wat minder kletsen en wat meer eten." zei Mrs. Knight. "anders word het koud." Ik nam een hap, al lauwe, spaghetti. "Mmm...wat superlekker."zei ik. En iedereen mompelde instemmend.
~Oke weer een hoofdstuk klaar. De volgende wordt leuker, dat beloof ik.~
Reageer (2)
Pastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
1 decennium geledenStoute Camille!
XX