Foto bij gossiping

Ik stopte mijn schrift weg en deed de deur open.

ps: dit is Yuri ^.^


srry dat zo lang duurde!!!!

Nog voor ik iets kon zeggen, wandelde Yuri mijn kamer al in. "Wat doe jij hier?" vroeg ik haar. "Ik had jouw kamergenoot horen spreken over een slaapfeestje waar ze vandaag naar toe ging. Dus ik dacht, laat ik dan maar mijn goede vriendin Kaida eens verassen! Dus hier ben ik dan!!" Terwijl ze dat zei, liet ze zich op mijn bed vallen. "Je kijkt vast al uit naar morgen!!" vroeg ze. Ik keek haar vragend aan. Uitkijken naar wat? dacht ik. "Je weet wel!" Ik schudde mijn hoofd en ging mij naast haar op bed zetten. "Tch, de Franse les!!!" schreeuwde ze nu bijna. "Waarom zou ik nu uitkijken naar de Franse les van morgen?" vroeg ik. Wie zou er nu werkelijk uitkijken naar de Franse les?! dacht ik. "Nou, niet echt de Franse les, maar eerder de studenten aanwezig in die les," zei Yuri. Haar ogen fonkelden, maar ik had nog steeds niet door wat er zo speciaal was. En dat zag ze. Ze slaakte een diepe zucht en begon het mij langzaam uit teleggen. "Zie, er zijn drie knappe jongens op deze school en elk meisje droomt van hen." Ik knikte dat ik het begreep. "En weet je?" zei ze zo rustig en traag mogelijk. Ik keek haar vragend aan en knikte dat ze door moest gaan. Maar wat hebben de Royals nu met de Franse les te maken? "EN MORGEN ZITTEN DIE BIJ U IN DE FRANSE LES!!!!!!" Yuri ontplofte zowat. "En wat is daar zo speciaal aan?" vroeg ik op plagerig toontje. nu snapte ik waar Yuri zo een kabaal over maakte. Het was ook zo dat ik morgen tijdens die les samen met de Royals in de klas zat, maar dat vond ik nu niet zo speciaal, want ik zag ze toch bijna elke dag na school. Plots werd ik uit mijn gedachten gehaald doordat ik een kussen tegen mijn gezicht kreeg. Ik keek naar Yuri, die nu rood zag. We keken elkaar een paar seconden aan, waarna we vervolgens in lachen uitbarstten. Ik pakte het kussen en gooide het terug naar haar. En zo ontstond er een klein kussengevecht. Na een tijdje waren we uitgelachen en keek Yuri mij recht in de ogen aan. Ze had zo'n blik in haar ogen die ze altijd heeft wanneer ze iets wil vertellen. "Heb je het al gehoord?" vroeg ze mij uiteindelijk. "Neen," antwoordde ik daar automatisch op. Tja ik weet ook nooit wat er hier allemaal gebeurt. "Morgen komt er een nieuwe leerling!!" zei ze al springend. "Van wie heb je dat?" "Heb ik horen zeggen van een betrouwbare bron," antwoordde ze daar op. Raar dat Kaname mij daar niks van gezegd heeft. "Maar niemand mag het weten," zei ze geheimzinig. "Hoe weet uw bron dat dan?" "Tja, hmm, de details weet ik ook niet, maar ze had zijn formulier plus foto gezien in het kantoor van de directeur." Ik knikte. "Ze zei dat die nieuwe super knap was! Ze zei zelfs dat hij wel een vierde Royal zou kunnen worden!!" Yuri was nu niet meer te stoppen. Ze praatte de hele avond door over van alles en nog wat. Ik was blij dat ze gekomen was! Uitijndelijk vielen we beiden in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen