Ze hebben hun pinda weer terug. Op naar Harry!

"Zo, daar zijn we weer!", zei Spongebob. "Hier is de pinda! Kom je?"
"Ik kom al!", zei Harry. En ze gingen weer op pad...
"Geef die pinda eens hier...", zei Harry. "Dan kan ik- WAAHAHH! Ik word helemaal meegesleurd door die gepureerde pinda!" "O,OH, waaah!"
"Kundrum Expectum!" De pinda werd doormidden gescheurd en de inhoud werd helemaal roze... "Oeps, dat was de pinda...", zei Spongebob.
"Neee, nu kunnen we de apen nooit weer terug vinden!"
BLIEB BLIEBBLIEB. PINDA GEACTIVEERD BLIEB>>DEZE KANT OP>>< "Wauw! Harry is ineens een soort robot geworden!", zei Spongebob.
Uiteindelijk stopte Harry met "robot zijn". "Hmmm, vreemd. geen aap te zien! Of toch wel?" "Ik denk dat we het laatste stuk moeten lopen! Ik denk dat ze in dat woud zijn.", zei Harry. "Ik hoop het... Het is nog uren lopen. We kunnen beter een straaljager gebruiken. Op naar de winkel!" En daar gingen ze. Ze kochten een straaljager, en Harry mocht weer terug. Eenmaal in de straaljager...

"daar moeten we heen!", zei Patrick, die achter het stuur zat.
Vijf uur later... "Hmmm, het duurt wel heeel lang... vind jij dat niet vreemd??" "He ja! We zijn al vijf uur aan het vliegen, en de brandstof is al bijna op!" "Laten we maar sneller gaan vliegen. Ik dacht toch echt dat je het met 10 mm per uur makkelijk kon halen...
nou, ja vlieg maar met vol gas! 100mm-200mm-10000-mm-100m!-Wauw!-1KM PER UUR -WAUWIE!!-100KM? 500?- WAKK! DAT IS WEL GENOEG HOOR! WE ZIJN ER AL! Landen!!!" "Oei, de brandstof is op! We storten neer!!" "AAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"
Dit is het einde x_x, dacht Spongebob. "Yess gehaald!"


"Spongebob! Word wakker! We zijn er!" "Www-watte?" "We zijn er! We zijn bij de apen. DE APEN ZIJN WEER TERUG!" "JAA?? YESS!! JOEPIEEEE!!JOEPIEEE!" "Nee, ik bedoel, ik bedoel dat we bij de apen zijn en we op het punt staan om ze terug te brengen." "OOOOH!"

Iedereen was dolblij, dat de apen weer terug waren. En meneer krabs maakte er een dierentuin bij, nou ja, een apen-tuin
"HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAAA"
"Einde"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen