Spongebob heeft de pinda verloren!! En nu zoeken ze naar de pinda...

"Www-wat ligt daar??", zei Spongebob. "Een gepureerde vogel...", zei Patrick. "Jammer, geen pinda...", zei Harry. "Dan ligt het toch ergens anders!" "Onee!" "Aj, het is al laat!", zei Harry. "Nee toch! Je moet door zoeken!", zei Spongebob. "Sorry ik moet echt weg! Morgen verder zoeken??" "Neeeee!!! Niet weg gaan!!", riep Patrick. "Ik ga! Zoek zelf maar naar die pinda, en roep me weer als je die gevonden hebt! Dag!"
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!"
"Ik denk dat we maar zelf moeten gaan zoeken." "Tja, ik denk het ook..."
tutoditado-dodi,pamborine,do-da-di-do-tuuuuuuuu-taaaaaaa
"Wat is dat??" "Oh, mijn mobiel gaat af! Hallo, met Patrick. Ja, - Nee wat? - wat heb je daar? echt?? een peer? was hij oud? ja? - oke- ik kom zo snel mogelijk. Ja. is goed, daag! Oké Spongebob, Octo heeft dus de pinda." "Precies dezelfde die wij verloren hebben?", vroeg Spongebob.
"Ja, een oude peer had hem gevonden." "Echt??" "Ja, zullen we gaan?"(Y)
"Weet jij de weg naar Octo?", vroeg Spongebob. "Eh. Nee, eigenlijk niet. Jij?" "Eh. Ook niet!" "We kunnen beginnen met naar boven zwemmen!"
"Goed idee!" "En nu?" "Naar links?" "Goed, en nu?" "Eh, naar rechts?" "Hey, ik zie een klein stipje, zullen we daarheen gaan?" "Oké"
"hmm. dat is het niet, maar wacht eens, zie ik daar nou een stipje?"
"hmm. Hé dit is mijn huis!" "Ja dan is hier ook Octo in de buurt!"

Bij Octo...
"Wat zijn jullie toch laat. Hier is jullie pinda. En nu wegwezen met je rotpinda." "Octo, doe nou toch normaal", zei Spongebob. "Wegwezen!", zei Octo. "Nou, dan gaan we maar weer. HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAH", zei Spongebob. "Terug naar Harry!", zei Patrick. "Ik ben moe, eerst slapen." "Mij best."(A)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen