Ze gaan met Harry de apen zoeken

"WAKK!!", zei Spongebob ineens, "Mijn bananen pinda? waar is hij?"
"Onee!", riep Patrick, nou kunnen we ze alsnog niet vinden!
"Waar zou hij zijn? Als het te lang duurt, gaat Harry ervandoor!!"
"We zitten diep in de puree. En die pinda is ook zo klein..." "zeg maar: diep in de gepureerde pinda!", zei Spongebob
"Wacht, ", zei Harry. "Als we nou een nieuwe vinden... Ik weet misschien nog wel een plaats waar er nog eentje zou kunnen zijn. Waar hadden jullie die ene eigenlijk vandaan?" "In een gebouw", zei Patrick.
"Of misschien onderweg bij het zoeken! Weet je nog? Dat had ook een bananen pinda geweest kunnen zijn, dus...", zei Spongebob "...weten we het niet echt.", vulde Patrick aan. "Ik denk dat dat de banenen pinda was, ", zei Harry. "maar ik weet het niet zeker..." "zullen we dan maar een nieuwe zoeken?", vroeg Spongebob. "Ja, ik denk dat ik het wel weet.", zei Harry. En ze gingen naar een plek die Spongebob en Patrick nog niet kenden. Heel diep... "Een peer zei ons dat het een bananen pinda was", zei Spongebob. "Dat kan wel kloppen", zei Harry.
Opeens kwam er een duister persoon en er kwam een gevecht.
Harry was heel bang geworden. Spongebob probeerde de spreuk nog te herinneren... Wat was het nou?? O wat was het nou toch?? Kundrum... ... Expectum!!! Yess. Dat is het! Kundrum expectum!
"Kundrum Expectum!!!!" KRAAK-SCHRRRR-SPLASH!Blubblubblub....
En daar diep, heel diep onder hun, daar lag iets... iets kleins.....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen