Ze ontdekten dat die pinda's apen konden lokken, maar dat Harry Potter dat alleen kon!

"Erachter aan!", riep Spongbob steeds. "Jaja, hou er nu maar over op, het is laat. Kom dan gaan we slapen."
De volgende morgen gingen ze op pad naar Harry Potter.
"Maar wacht eens waar is hij?", zei Patrick. "Eh... Op de maan? Nee, in het woud? nee, hij kan niet onderwater ademen, toch?" "In de koepel misschien?" "Nee, hij leeft hier gewoon niet!", zei Spongebob.
"Ik weet het! Volgens mij ken ik een verhaal over Harry Potter..."

Harry potter, die naar een toverschool ging...
Zweinstein...
AVADA KEDAVRA! De spreuk waardoor er iemand dood gaat...


"O!", zei Spongbob. "Eerst zien, dan geloven! AVADA KEDAVRA!"
"Hmmm, dat werkt niet..." "Nee natuurlijk niet! Je hebt geen toverstok!
Die kun je daar kopen!" "O!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA"
"Stop maar! We zullen er wel heen moeten gaan!", zei Patrick.
"Met vermomming!", riep Spongebob. "Goed, jij je best." "We kunnen toch niet als zeester en als spons er heen gaan?!", zei Spongebob. "Oja, da's waar ook!", antwoorde Patrick. "Niet aan gedacht!"

Bij het perron... "Hmmm... Oja, nu moeten we met volle vaart tegen die muur daar oplopen!", zei Patrick. "Dat méén je toch niet?" "Jawel! Niet bang zijn, gewoon doen! Dan kom je op perron 9¾."
En toen waren ze op perron 9¾. "Zie je wel? perron 9¾." "Op naar Zweinstein!", zei Spongebob.(yeah)

Reageer (1)

  • LeaFlammae

    Omg ik zie het al voor me xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen