Chapter 1
[face=arial]peinzend zit ik aan mijn bureau morgen begint ons proefwerkweek en ik heb daarvoor nog niets geleerd beter gezegd ik weet niet eens WAT ik moet leren. Ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje en druk de sneltoets Z in, ja ik bel Cody zo vaak dat ik hem maa onder mijn sneltoets heb gezet.
"Cody hero" "nou jij klinkt ook niet al te vrolijk" "morgen proefwerkweek en ik ben al dagen aan het leren maar ik krijg het maar niet in mijn hoofd" "beter gezegd ik weet niet eens wat ik moet leren" "ik stuur je wel even via de mail wat je moet leren" "okidoki" " maar dan ga ik nu verder leren " " by iloveyou " "iloveyouto".
Cody simpson is m'n beste vriend hij denkt dat hij alles van me weet aan de ene kant is dat ook wel zo maar aan de andere kant hij weet 2 dingen niet van mij 1 ding wat z'n wereld op z'n kop kan gaan zetten en 1 ding waar z'n wereld van kan instorten.
Op school ben ik best wel populair ik heb veel vriendinnen en vrienden en met elkaar zijn we ook wel weer de bitchies van de school.
"QUINN MADISON PETRA MCANSY KOM NU ONMIDDELIJK BENEDEN" m'n vader weer bang en stilletjes loop ik de trap af bang voor wat m'n vader gaat doen, bang voor wat hij zegt, bang voor hem, ja je hebt gelijk ik ben bang voor mijn vader.
Ik loop zachtjes de krakende trap af, als ik de deur van de woonkamer open doe zit m'n moeder op de bank te huilen en mijn vader staat heen en weer te benen in de woonkamer. Ik sluit langzaam de woonkamer deur dicht en ga er bang tegenaanstaan als mijn vader me hoort kijkt hij boos op. hij heeft een papier in zijn handen dreigend komt hij op mij af lopen, "weet jij wat dit is?" vraagt hij, ik kijk hem bangetjes aan en zeg verder niets "nou, ik vroeg je wat" "nee" fluister ik zo zacht mogelijk "ik hoor je niet Quinn, ik hoor je niet" "nee" ze ik nu wel ietsje harder "Dit is een telefoonrekening jij bent nu potverdorie 200 euro over je beltegoed heen gegaan, hoe denk jij dit te gaan betalen?" "weet ik niet" "Je weet dat wij daar verdomme geen geld meer voor hebben" ik knik voorzichtig bang voor wat hij gaat doen "jij zult hier zwaar voor straffen mevrouwtje" "nee Frank doe alsjeblieft niks bij haar" mijn moeder neemt het altijd voor mij op maar nooit helpt het, ook deze keer niet mijn vader heeft mijn moeder al een volle klap in haar buik gegeven mijn moeder ligt nu huilend en krampend over de grond te rollen. Mijn vader komt steeds een stapje dichterbij ik kan nergens heen ik sta al vast tegen de muur aan hij heft zijn hand op en maakt er in de lucht een vuist van binnen no-time voel ik een pijnlijke steek in mijn buik ik val op de grond van de pijn. Mijn tranen banen zich snel een weg naar beneden "zo en nu ga je huilen, ik zal je is leren dat je je netjes gedraagt" en ik trapt met nu overal waar hij me kan raken ik schreeuw de longen uit mijn lijf.
"je kan zo hard geschreeuwen als je wil meisje, niemand zal je horen"
mijn vader heeft gelijk we wonen buitenaf in een oud huis niemand weet waar ik woon zelfs Cody niet, Cody was mijn laatste gedachte voordat alles zwart werd.
Er zijn nog geen reacties.