Hoofdstuk 1: Apen aan de macht!
Ik ga je vertellen over een verhaal van Harry Potter
Heel het land zit vol apen.
"Dat moet veranderd worden.", zei meneer krabs.
Ondertussen ging Harry die niks met dit verhaal te maken heeft,
apen smijten want dat was zijn hobby. Oké en nu terug naar het verhaal. Het moest dus veranderd worden. Dat apen gedoe ook! Octo gaf als antwoord: "Je moet alle apen wegsmijten!" Dat vond meneer krabs geen goed idee. Hij vond dat de apen verkocht moesten worden.
Toen kwam er een aap aan, en zei: "Dat kun je niet maken!!!"
Dat vond Spongebob ook. Maar goed, ondertussen was Harry bijna klaar met apen wegsmijten, en was er nog maar eentje over.
"NEEEE!", riep meneer krabs en rende naar de aap toe. Hij verkocht de aap en kreeg €100,- daarmee ging hij huilend naar huis.
"eeh. Volgens mij moeten we die apen terug halen.", zei spongebob.
"Jaaaaaa", riep Patrick. "Neeeeee!", riep Harry.
"Waar komt hij nou weer vandaan? en waarom kan hij onderwater ademhalen?" "Eh, dat kan ik niet!" Harry kon nog maar net op tijd naar boven zwemmen. "Nou, zullen we dan maar die apen gaan zoeken?", zei Patrick. "Goed idee." En daar gingen ze, op weg naar de apen!
Ron zat te wachten op Harry. Wanneer kwam hij nou eindelijk??
Ineens stond Harry vlak voor hem. Hmmm volgende keer moet ik beter opletten, dacht hij. "Wat heb je gedaan?", vroeg Ron. "Apen wegsmijten.", antwoorde Harry. "WTF???" "In het water. Ik bedacht me ineens dat ik niet onderwater kon ademen, en toen ging ik ervandoor."
"O", zei Ron. "En waarom deed je dat, die apen wegsmijten?" "Dat vond ik leuk.", antwoorde Harry. "Nou jaaa!"
Ze hoorde nog net de stemmen in het water die zeiden: "Daar gaan we!"
Reageer (1)
1 decennium geledenOkeeeeeeeee?