001
geschreven door Twingo
001
Het is donker, ik zie geen hand voor ogen, Het is stil, zo stil dat ik alleen mijn eigen ademhaling hoor, de zenuwen gieren door mijn lijf. Ik ga in mijn beginpose staan en het nummer ego van beyonce. klinkt uit de enorme boxen en de spotlights gaan aan, ik beweeg mijn lichaam op de muziek, en het is net alsof mijn lichaam met de muziek begint te spelen, ik geniet en ik merk dat mijn zenuwen aan het wegdrijven zijn. ik stop me helemaal in de muziek en ik probeer mijn best te doen. Als het is gedaan sta ik in mijn eindpose en is het weer heel stil, het enige wat ik hoor is mijn gehijg van uitputting, nog nooit heb ik zo mijn best gedaan, mijn zenuwen komen terug, niet voor het dansen, maar voor de uitslag, Ik kijk recht in de gezichten van Justin, Usher en Scooter. Ik zie ze overleggen, maar ik kan ze niet horen, ze zitten achter dat glas wat fbi mensen ook hebben, je kunt ze wel zien, maar niet horen. Usher pakt de microfoon die daar is en hij drukt op een knop.‘‘neem maar plaats in de wachtruimte straks krijg je de uitslag.’’zegt hij en ik loop naar de wachtruimte, er zitten al best wel veel meisjes en ik neem plaats op een stoel die nog vrij is.
Reageer (3)
abootjee (:
1 decennium geledenlove it snel verder
1 decennium geledenI like it :]
1 decennium geledenAbo, en snel verder.