~ 012: party is set
Zo te zien was ik vergeten om mijn rolgordijn naar beneden te doen, want de felle zonnestralen verlichtte mijn hele kamer. Zuchtend rolde ik uit mijn bed en liep richting de badkamer, ‘een lange douche word het dus’ mompelde ik en trok mijn kleding ondertussen al uit. Na een lange douche kwam ik de badkamer uitgelopen in mijn badjas en liep naar mijn inloopkast. Hmm vandaag maar een blousje aan en hakken. Ik pakte een outfit en trok het aan. Ik liep naar mijn kaptafel en föhnde mijn haar stijl, goed genoeg toch. ‘pff nu nog mijn make-up’ mompelde ik. Een laagje foundation met rouge natuurlijk, een lijntje eyeliner en donkere mascara. Ik bekeek mezelf in de spiegel en glimlachte, sinds ik hier was komen wonen ben ik een nog ergere kakker geworden. Nja new place, new me. Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Vroeg ik mezelf af. ‘Rose’ riep Bella vanuit beneden. Ik pakte alvast mijn handtas, blazer en liep naar beneden. ‘Wat is er’ vroeg ik. Ze keek me van top tot teen aan en glimlachte. ‘Je ziet er goed uit, wat ga je doen?’ ‘Ik heb nog geen idee, maar als je buurjongen een knappe is moet je er wel elke dag goed uitzien’ zei ik met een grote glimlach. ‘Maar ik riep je omdat ik het heb geregeld voor vanavond’. Ik keek haar vragend aan en ze begon te lachen. ‘Ik bedoel onze feest weet je wel? De jongens en brooklyn nemen nog vrienden mee dus we gaan feesten’ ‘woehoe’ riep ik luid en begon te lachen. ‘Ohja Zayn komt je zo ophalen, jullie gaan drank halen’ grijnsde ze. ‘Wat?! Je bent zo’n rare zusje he’ ‘Bedank me maar later, want de deurbel gaat’ zei ze lachend. Ik stak mijn middelvinger op naar haar en begon te lachen. ‘Schiet op dan, laat hem niet wachten’ riep ze me na. Ik liep naar de voordeur en opende ‘m. ‘Hey’ ‘hey’ antwoordde ik terug. ‘So let’s go’ zei hij. Ik begon te lachen en sloot de voordeur. ‘Why didn’t you call me, instead of calling my sister’ vroeg ik en trok één wenkbrauw omhoog. ‘Well, I don’t have your number’ grijnsde hij, ‘Oh so you do have the number from my sister’ ‘Ehh.. yeah.. well’ stamelde hij en begon te blozen. ‘Nevermind, next time call me’ hij knikte en keek weer vooruit.
Reageer (4)
Super vet!
1 decennium geledenGa je snel verder?
'Xx.
dit is echt geweldig !
1 decennium geledenlove it
1 decennium geledenMooi !
1 decennium geleden