H6
Ik bel aan bij Larize en Gwen doet springerig de deur open, als ze mij ziet staan stopt ze. Ze zegt niks houd de deur open en ik stap naar binnen. Gwen wacht niet eens en loopt hup de trap op. Naar haar vriendinnen. Ach, ik ken de weg. Ik hoor boven heel hard gelach en hoor dan dat Saly iets roept. ‘meen je die, woow dat is geweldig!’ oke nu word ik wel heel erg benieuwd! Ik ren gauw de trap op naar Larize haar kamer. ik gooi haar deur open en de 3 meiden kijken me aan met een blik van wtf doe jij. ‘hoi, ik hoorde jullie lachen, wat is er?’ ze kijken me alle 3 aan met een blik dat ik me bek moet houden. ‘ehm, hoe zeggen we dit.’ Begint Saly. ‘oke we zeggen het gewoon.’ Zegt Larize. Oke. Die 2 zijn niet bepaald gemeen, toch? ‘we hate you, just go out of or lives. I dont give a fuck if you gonne died. They think the same.’ Zegt Gwen dan. Ik kijk ze verschrikt aan, met tranen in mijn ogen vraag ik of het waar is aan Larize en Saly en allebei knikken ze ja. ‘sorry.’ Fluistert Saly nog. ‘ach joh, weet je flikker op. Dat jullie nou verschrikkelijke hoeren zijn. En iedereen maar gebruiken die handig is. en ze even harteloos dumpt, hoe pijn je ze ook doet. Is jullie keus, maar had het niet bij mij gedaan. Dat is jullie domste keuze ooit! Vanaf groep 3 waren wij 4 een perfecte groep. Maar nee, dat moeten jullie verbreken!? Oke bye bye. Good luck whit your f*cking live.’ Schreeuw ik terwijl de tranen maar blijven stromen. Ik ren naar beneden de deur uit. Ik probeer mijn sleutel in me vespa te doen, maar het lukt niet dus bel ik Chasin of hij me op wil halen. Iets later is hij er met een auto. Hij stapt uit. Net zoals die vriend. ‘ga jij maar in de auto, ik rijd je vespa wel naar jou huis.’ Zegt hij zonder ook maar iets te vragen. ‘nee, ik wil niet naar huis.’ Zeg ik. ‘oke, dan zie ik je straks bij mij.’ Ik knik en stap in de auto terwijl hij alvast op de vespa naar zijn huis rijd.
Er zijn nog geen reacties.