H5
Ik ren het ziekenhuis in waar Taylor zou moeten liggen. Ik was samen met Chasin naar huis gebracht door kenny. Zo’n jongen uit die groep. Er zat ook nog een meisje in de auto. Zijn vriendin. Ze is heel aardig. Ze heeft me gekalmeert. Ze heet Iris. Toen we bij Taylor’s huis aankwamen pakte ik mijn vespa en reden we naar het ziekenhuis waar we nu zijn. Ik ren Taylor’s kamer binnen nadat ik had gevraagd waar hij lag. Ja als je altijd ruzie hebt die op gevechten lopen, kan het een keer mislopen. Als ik wat verder naar binnen loop zie ik dat hij alweer wakker is. ik loop gauw naar ze bed en het eerste wat ik doe is kijken wat hij heeft. Zijn arm en pols zitten in het gips dus daar zal vast iets mee zijn. ‘wat is er gebeurd?’ Ik probeer mijn stem onder controle te houden maar het lukte niet echt…. ‘niks ergs hoor. We begonnen te vechten en hij pakte mijn pols en brak hem zeg maar.,. en sloeg nog met zijn glas tegen mij aan, daarvan heb ik alleen maar een paar littekens hoor. Op de zelfde arm allemaal. Ik wou nog doorvechten maar ze haalde ons al uit elkaar me moeder is al dingen aan het regelen. Ach joh, ik mag straks al weer weg, er moet alleen nog naar mijn been gekeken worden, daar kreeg ik een metalen stoel tegen dus misschien is er iets mee aan de hand, denk wel het doet pijn als ik loop. Heb ik niet snel alleen als iets gekneusd of gebroken is. dan doet het een beetje pijn. Dus ja.’ ‘ehmmmm oke. Zal ik je vanmid- laat maar, heb geen auto. Zal ik dan morgen maar komen?’ hij knikt en trekt me naar hem toe. hij geeft een zacht kusje op mijn neus. Dan duwt hij zijn lippen wat ruwer op die van mij en zoent me intens. Daarna laat ik hem weer los ‘tot vanavond.’ En loop alleen het ziekenhuis uit. Chasin blijft nog ff praten met zijn mattie. Ik stap op mijn vespa en scheur de straten door op naar Larize. Elke week bij een ander slapen, vandaag is Larize aan de beurt. Hmmm ik ben al lang niet geweest.
Er zijn nog geen reacties.