H1
Flashback
~We liepen lachend, op elkaar steunend maar wel hand in hand op het romantische strand van Barcelona. Het is niet het romantische zoals je in films verwacht, het is onze romantische manier, echt dus. We vielen neer in het zand door het lachen, keken in stilte door de oogverblindende schoonheid van de zonsondergang naar elkaar. We keken diep in elkaars ogen. Zijn prachtige diep bruine ogen kwamen steeds dichterbij ik kon zijn adem zelfs op mijn huid voelen, en even later voelde ik zijn zijde zachte lippen op de mijne. Onze tongen vonden elkaar en speelde een geweldig liefdesspel. Langzamer hand brak hij de zoen af. Het leek wel uren te duren tot dat hij echt zijn lippen van de mijne af haalde, en daarmee ook echt de zoen verbrak.~
'loeïse, weet jij het antwoord op de vraag 4b?' 'tuurlijk mevrouw giesen, dat is de tweede wereld oorlog.' Ja dat is alweer een paar maanden geleden. Hij zij dat ik alles voor hem betekende, dat we contact zouden houden en hij naar mij kwam overvliegen of ik naar hem op zijn kosten. Maar toen ik thuis kwam en stars op de voordeur mat lag, wist ik dat hij alles had gelogen :'nu al uit met groote liefde loeïse? Of was het inderdaad maar een tussendoortje. Op de voorkant met en foto van hem en selena zoenend.' Toen brak mijn leven stukje voor stukje af, en zit ik nu bij geschiedenis.
Pauze:
'denk je er nou nog steeds over na?' Vraagt Gwen geïrriteerd. Jep mijn vriendinnen blijven er altijd wat er ook gebeurt, het word er alleen niet altijd veel gezelliger op. Ze zijn er altijd voor me geweest. Ook hun hebben een abbo op stars. En toen ze het zagen kwamen ze meteen naar mij toe. Ze hebben me beter opgevangen dan ooit. Maar ook hun vinden het een keer genoeg worden. De hele school heeft het er over. Toen meer dan nu. Maar ze blijven maar wijzen en praten over mij en De Justin Drew Bieber.
Er zijn nog geen reacties.