Foto bij OO1 - Run Away from Vampire Family..

~ Rhine ~

Sorry wou overnieuw beginnen.
ik vind dit beter.
en BD foto.

Rosalie + Alice maken bella's haar voor bruidloft.







Bella BD part 2.



Rosalie en Jacob.



Bella en Edward in Isle Esme.



Jacob en Edward en Bella.



Edward en Bella.



Edward Bella.

Ik zat op de Rug van Jessica die hard aan het rennen was.
snel keek ik naar achter en zag 7 Vampiers achter ons aan rennen met
een boze blik en gromende toon. ik hapte naar Adem en keek naar voren.
maar opeens onverwacht voelde ik de koude armen me trekken vanaf Jessica ze rug die zich razendsnel omdraaide.'Laat haar los.' gromde ze boos en deed een stap naar voren. De jongen hield me steviger vast
en een luide Grom kwam uit zijn borst. ik hapte naar Adem en keek bang.
'Ze is een mens!.' hoorde ik vanachter een meisjestem zeggen.
'Hoe bedoel je. een mens.' ik hoorde nogsteeds de woede in zijn stem.
hij had een prachtige stem. melodieuze en rustgevende stem. ik hoorde een zacht gegrinnik achter me. maar kon niet kijken van wie het kwam.
'Edward. wat grinnik je in je zelf.' zei de jongen die me stevig vast had en niet los liet. dus hij heette Edward. oud naam.
'Oh niets hoor. ik had aleen een grappige gedachte gehoord.' zei Edward Rustig met een serieuze toon.'Wat doen jullie hier?.' antwoorde een Mannenstem. Jessica keek een normaal. en deed haar mond net open om iets te zeggen maar iemand was al voor.'Jagen.' antwoorde de zelfde meisjes stem.'Ja.' zei Jessica kalm en keek verveeld voor zich uit.
'Je hebt rode ogen.wat verbazendwekkend om in mensenmeisje ze buurt in te houden. Dame.' zei de Man verbaasd en met een beleefdtoon.
'Ja meneer. ik heb de gave zelfbeheersing.' zei Jessica rustig.
'Als jullie..' de man werd onderbroken door een andere jongenstem.
'Carlisle. weet je zeker dat het een goede beslissing is?. dalijk komt de Volturi erachter en moeten ze vermoord worden of moet de mensenmeisje veranderd als ons worden.' zei de jongenstem Emotieloos.
'Ik weet het zeker. Jasper.' zei de man die dus Carlisle heette
en de jongen die net sprak Jasper heette. allemaal onbekende namen.
sommige oude namen en sommige anders. meer betekenisvol.
'Emmett. je kan der los laten. dalijk hebt ze adem te kort.' zei een liefelijke vrouwenstem. dus hij heette Emmett die me vasthield.
ik voelde al zijn spieren tegen me rug aangedrukt. Sjonge Jonge wie weet dat hij een spierbundel is. het is de waarheid denk ik.
Emmett liet me los en deed stap achter en keek doordringend me aan.
Jessica kwam snel naast me beschermend staan.'We willen best aan jullie aanvoegen maar dan komt me vriendin mee.' zei Jessica vastbesloten.
Carlisle knikte en ze begonnen zonder iets te zeggen. flitsend te rennen. Jessica trok me op der rug en begon ook te rennen en volgde hun.

Reageer (1)

  • BloodySky

    mooi nieuw begin xD

    Snel verder (als ik lang niet reageer hebben mijn ouders het internet af gezet :( )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen