Hoofdstuk 18
Er is na dit hoofdstuk een tijdelijke stop vanwege vakantie
Zoals als op elke school krijg je helaas toetsen. Nou wij kregen de 1e toets van het schooljaar. Nederlands. Ik en Cynthia hadden samen geleerd, en we kenden het aardig goed.
We zaten bij Engels toen de bel ging, en Nederlands begon. We liepen zo langzaam mogelijk naar de klas. Onderweg rende er een leerling langs die we niet kenden en daar vlak achter meneer Tromp onze kernteamleider. 5 Minuten later waren bij het lokaal aangekomen en gingen we op onze plekken zitten die allemaal al apart waren gezet.
We dachten dat het een schriftelijke overhoring (S.O.) was maar het bleek een proefwerk te zijn met de stof van het aankomende examen, die nog maar 6 maanden verwijderd was.
'Deze toets gaat over het examen die jullie krijgen. zei de leraar, dit zijn niet precies de vragen die jullie krijgen maar het lijkt er wel op.'
De vragen bleken heeeel moeilijk te zijn, maar omdat ik goed geleerd had was het tedoen.
Toen de tijd om was; 'Jongens ik ga jullie proefwerk nakijken en morgen krijgen jullie je eerste cijfer van het jaar!'
de volgende dag
'Goede morgen, zoals beloofd krijgen jullie vandaag jullie cijfers. Ik zal ze er even bij pakken en noem julie 1 voor 1 op.
Barry: 7.0
Nassim: 7.0 - Ik wil wel even weten of jullie niet hebben afgekeken want jullie hadden precies de zelfde fouten. 'nee' zegt Nassim
'Goed dan ga ik verder'.
Stefan: Goed gedaan 8.0
Cynthia: 8.5
Monique: de beste van de klas... een 1.2
*TRING*
Ooh de school is uit. Goede dag nog iedereen.
Reageer (1)
Hahaha, dat cijfer van Monique ;P geniaal !
1 decennium geleden