*4
xxx
~Naomi POV duh~
Toen ik me even had opgefrist in de badkamer zag ik dat Carlos mijn foto's aan het bekijken was. "Is dit je vriendje?" vroeg hij plagerig terwijl hij op een foto wees. "nee" zei ik kortaf. Ik zei het op zo'n manier dat Carlos niet doorvroeg. Daar was ik blij om, want hij hoefde nick te weten overmijn rotverleden en mijn thuissituatie. Nou ja, wat je thuis kon noemen. Hij hoefde er niks over te weten! Ik besefte opeens dat ik aan het huilen was. "wat is er?" vroeg Carlos bezorgd. "Niks"zei ik en ik veegde mn wangen af. "laat mij PalmWoods maar zien!" Ik liep de deur uit, Carlos liep achter me aan. Toen ik achterom keek zag ik duizend vragen in Carlos' ogen staan. ik vond het moeilijk om niks te vertellen, want Carlos was als zo aardig voor me geweest en was nu al mijn vriend. Hij kwam het wel te weten, ooit. "Ik vertel het je nog wel"stelde ik hem gerust. En samen liepen we naar het zwembad.
Carlos liep voor me uit en toen we vlakbij 3 bijzonder knappe jongens waren, zag ik dat de slanke jongen met bruinzwart haar en de lange jongen met bruin haar elkaar een vuistbox gaven, en als ik meniet vergis hoorde ik ze "new girl, nice"zeggen. Nou, fijn... Carlos pakte mijn arm en trok me enthousiast mee naar de jongens. "Oké dit zijn mijn beste vrienden" zei hij blij. "Hoi ik ben Naomi Thompson" zei ik terwijl ik mijn hand uitstak naar de lange, blonde jongen. "Kendall Knight" zei hij en hij schudde mijn hand. Daarna stelde de bruinharige jongen zich voor. "James Diamond"zei hij met een vette knipoog. "oke dat is dus niet mijn type"dacht ik. TOen liep iik naar de tengere, donkerharige jongen en het viel me op dat hij heel knap was en een perfecte glimlach had. "Ik ben Logan Mitchell" zei hij toen hij mijn hand schudde. Ik staarde hem aan. "Naomi, je mond staat open"zei Carlos droog. De andere jongens begonnen te lachen. Keihard. Ik schaamde me dood, maar kon ik er wat aan doen dat ik naar Logan staarde? Hij was zo knap!! "zou hij een vriendinnetje hebben?"vroeg ik me af. Jammer genoeg werd die vraag al snel beantwoord, want er kwam een meisje met lang, bruin haar aangerend die Logan om de nek sprong en hem vervolgens onder kusjes bedolf. Toen ze Logan losliet zei Logan:"Dit is Camille, mijn vriendinnetje."Hoi, leuk je te ontmoeten. ik ben Naomi Thompson"en ik probeerde de terleurstelling in mijn stem te verbergen. "ook Leuk om jou te ontmoeten" zei Camille, maar iets zei me dat ze dat nietmeende. Ze keek me namelijk heel boos aan.
Reageer (4)
Ik ben blij dat je verder bent gegaan!
1 decennium geledenNu ga ik gauw verder lezen
xxx
Echt sneu voor Naomi , Camille niet zo boos doen..
Enne heeft Kendall eigenlijk een vriendin ? *hinthint* gheehhehee
hoop op de volgende!
1 decennium geleden