Foto bij `16

Zoals beloofd nog een hoofdstukje! Ik ga zo verder schrijven, want ik moet toch wachten op mijn blackberry, maar er moet ook een koe kalveren en dat moet met een keizersnede, en daar ga ik straks bij kijken :)
Enjoy!
<3

Anne-Rose


Toen ik weer terug kwam vanaf de toiletten zag ik Lily en Nicklas nog steeds met elkaar praten. Ze zagen er samen echt schattig uit! Ik besloot maar om naast Larissa aan de bar te gaan zitten. We waren gezellig aan het praten en aan het drinken en ik kon merken dat Larissa al een beetje aangeschoten begon te raken. Ik voelde nog helemaal niets. We besloten maar te gaan dansen. Maeve en Belle waren nog steeds met hun boys aan het dansen. Hoezo in love? Na een poosje gedanst te hebben voelde ik in een keer 2 handen om mijn middel komen. Van schrik stopte ik met dansen en werden mijn ogen groot. Ik raakte in paniek. Larissa zag het en begon me uit te lachen. Wat moet ik doen wat moet ik doen. ‘He calm down. Dance, it’s just me.’ ‘And who is this me person?’ ‘Jack Wilshere.’ ‘Okay, my god you almost gave me a heart attack.’ ‘I noticed. Why were you freaking out?’ ‘I don’t know, I never danced with a guy before. Only with my dad on a wedding.’ ‘You never danced with a guy before? Impossible, a girl like you would have to push the guys away from you.’ ‘Stop it, you’re embarrassing me!’ Ik begon te blozen en keek naar de vloer. ‘Don’t be shy. It was just a compliment.’ ‘I know it’s all kind of new to me.’ ‘Okay, well let’s start over. Hi, I’m Jack Wilshere.’ Hij stak zijn hand naar me uit en ik pakte hem vast. ‘Hello, my name is Anne-Rose. Nice to meet you.’ En ik deed een sort buiging door, door mijn knieën te zakken. ‘Would you like something to drink Anne-Rose? What a beautiful name btw.’ ‘Yes I would love too, and thank you Jacky.’ ‘So you already picked out a nickname for me. Then I will call you Anne, or do you prefer Rose?’ ‘It’s your choice.’ ‘Yeah I know, but you have to response to it. So which one will it be?’ ‘Anne I think.’ ‘Do you think or do you know it.’ ‘You’ll find out if you use it, smartass.’ ‘Well in that case, what do you want to drink Anne? And you must really like me already, because you just gave me my second nickname. How cute.’ Zo wat een praatjesmaker zeg. ‘You have a lot of confidence don’t you? And I would like a cocktail. You may choose which one.’ ‘A person needs to have a lot of confidence or else it isn’t fun to chat with them or have fun.’ ‘And you think that this is fun? Kidding. Well get me my drink Mister smartass.’ Hij bestelde wat te drinken. Het gesprek liep na een poosje ten einde, en zo ook de avond. Jack vertelde dat hij accountant was. Wel een goed verdienende baan. We besloten nog om even te gaan dansen. Er kwam net een slownummer omdat het al het einde van de avond was. Jack keek me aan met zijn bruine ogen en ik keek terug. Zijn hoofd kwam dichterbij en ik kreeg weer een paniek aanval. Ik maakte me snel los. ‘And here we go again.’ ‘Well Jack, it was nice meeting you. But I have to go now. Bye.’ Ik gaf hem nog snel een knuffel en liep toen naar Lily. ‘Lily, I’m going home. I’ll talk to you in the morning. You have my phonenumber. Bye.’ Ik zei de rest ook gedag en liep toen snel naar huis toe. Pfoe had ik mooi mezelf even uit een benarde situatie gered.

Reageer (6)

  • Amalakadama

    hahaha xD
    snel verder(H)
    xx,

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    I loveee it<33
    Je schrijft echt super goeed, met al dat engels ook ;D
    I likeee it (:
    Snel verduuuuuur(flower)

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    oooh, dat had ze niet moeten doen..

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Accountant? xd

    1 decennium geleden
  • Meile

    Jack accountant? Of course xD
    Maar goed, ze had hem moeten kussen (dance)
    Me likes, gauw verder en veel plezier bij het kijken van de geboorte van een kalfje <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen