Foto bij you are special (Tom lovestory) 11

reacties ?

Bill: "Vandaar dat je bijna niks had bij dat auto ongeluk." Je bleef maar verbaast kijken en sloeg jezelf in het gezicht. Jij: "Au." Maar je hand was wonder boven wonder volledig genezen. Je had geen schrammetje meer zelfs nergens een litteken. Jij: "Nu voel ik mij echt een freak." Tom: "Wat moet ik dan zeggen? Ik hoor iedereen zijn gedachten, zo fijn is dat nu ook weer niet." Bill: "Oké fijn, we weten wat jullie kunnen maar weet iemand in godsnaam wat ik zou kunnen aangezien hij ook voor mij belde." Je schudde je hoofd. Jij: "Sorry Bill, ik zou het echt niet weten." Toen was het even stil. Je dacht aan Simon. Wat zou dit nu voor een verband kunnen zijn met Simon ? Je kraakte echt letterlijk je hersenen. Nog even en je dacht dat ze eruit zouden springen toen je het opeens wist. Tom: "Ehm wie is Simon? Wat heeft …" Jij: "Simon is één van mijn beste vrienden en…" *triiiiing* Tuurlijk de telefoon moest weer eens gaan. Jij: "Hallo met Kelly Skywalker." Stem: "Goedemiddag u spreekt met Mia van het ziekenhuis waar Simon is opgenomen." Jij: "Hoe gaat het met hem?" Stem: "Goed, hij mag straks bezoekers ontvangen." Jij: "Oké bedankt mevrouw." Je legde af en keek de jongens blij aan. Tom: "Hoe komt het dat hij in het ziekenhuis ligt?" Jij: "Overdosis." Bill: "Maar wat wou je nu eigenlijk zeggen?" Jij: "Simon kan tekenen en wel toen ik een paar weken geleden bij hem thuis was, zag ik dat hij aan een nieuwe strip begonnen was en toen zag ik dat nou ja ik er ook in stond. Nu ik er zo over nadenk, jullie stonden er ook op." Bill en Tom keken je raar aan. Jij: "Jongens ik denk dat hij de toekomst kan tekenen. Ik bedoel kijk naar mij, ik ben een nieuwe cheerleader geworden op school en hij kent jullie niet maar tekent jullie wel." Bill: "Het zou logisch zijn." Jij: "Ik ga straks naar Simon."

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen