Hoofdstuk 8
Sorry dat ik gister niet heb geschreven, maar bn echt inspiratieloos, zet je story bij de reacties en dan lees ik het, want dan krijg ik misschien weer inpsiratie ;p
*Zsofi POV*
"Wat heb jij weinig snoep mee zeg!" zeg ik tegen Joyce die met gemak haar tas dicht ritste. Samen lopen we naar het hutje van de jongens. Ik zie dat de jongens ook allemaal snoep ik hun tassen pleuren, maar ik heb toch het meeste snoep mee(A). Dan komt Joe binnen, die een routebeschrijving geeft, de camera, pizzadeeg, tomatensaus, kaas en andere dingen die je op een pizza pleurt. ook geeft hij een 2 liter fles water erin."zorg dat jullie over 2 dagen weer terug op het kamp terrein zijn!" zegt Joe, en hij loopt naar de andere hutjes om ook de spullen te geven. Joyce - die de minste snoep mee heeft - pleurt alle spullen in haar tas en geeft de routebeschrijving aan mij. "is het wel zon goed idee om de route beschrijving aan Zsofi te geven?" zegt Ryan lachend. de andere schieten in de lach, maar ik zie de lol er niet van in. "Haha.." zeg ik sarcastisch en kijk op de routebeschrijving. "We moeten hier links" zeg ik en sla linksaf. "eh..Zsofi? we moeten hier rechts." zegt Remy terwijl hij op de kaart kijkt. "Juist ja.. dat bedoel ik ook!" zeg ik snel en sla rechtaf. snel geef ik de kaart aan Remy en zeg: "Ik denk dat jij beter kan kaart lezen." Remy neemt lachend de kaart aan en gaat samen met mij voorop lopen. na een half uur gelopen te hebben zeg ik: "ik ben moe...Remyyyy, mag ik op je rug?" terwijl ik grote puppyogen opzet. Remy lacht en gaat zo staan dat ik op zn rug kan springen. Na nog een half uur gelopen te hebben zien we opeens een drumstel staan aan de linkerkant van de weg."YAAAAYY" roep ik terwijl ik van Remy’s rug afspring en op het drumstel af ren. Ik ga erachter zitten en laat een drumsolo horen. "Woow!, ik wist niet dat je zo goed kon drummen!" roepen Chaz en Ryan tegelijkertijd. "Woow.. Je kan skaten, zingen en drummen! Please marry me!" Roept Remy. Ik word rood en zeg "Alleen als je op een knie gaat en een mooie ring hebt!" Remy word rood. Ik sta op en gebaar dat Remy mag spelen. Hij speelt wat. "Ik moet toegeven, hij is niet slecht!" zeg ik tegen Chaz, Ryan en Joyce. dan zien we een papier aan de boom vasgeknoopt. Joyce leest het. "twee mensen moeten een drumsolo laten zien en dan moeten we filmen." zegt ze. Remy en ik kijken naar elkaar en begrijpen elkaar meteen. wij gaan drummen. Remy eerst en daarna ik. als we het gefilmt hebben, lopen we verder. nouja, de andere lopen, ik zit/hang op de rug van Remy. Chaz heeft de kaart overgenomen van Remy, en ze lopen met zn drieen vooraan. Remy en ik achteraan. Ik spring van zn rug af, en pak zn hand vast. "heb zin om te lopen." zeg ik als Remy me vragend aankijkt. we lopen hand in hand verder. "Je hand is lekker warm." Fluister Remy plotseling in mn oor. "Ik word rood en kijk naar de grond. "jouwe ook hoor.." mompel ik. In mn ooghoeken zie ik Remy de heletijd naar me kijken. ik bijt op mn lip en kijk opzij. Snel kijkt Remy weer vooruit. Ik kijk ook weer vooruit. heel even kijk ik naar Remy. Hij kijkt opzij en snel kijk ik weer vooruit, met een domme big smile op mn gezicht. Hij laat mn hand los, en leg hem om mn nek heen, en druk me tegen zich aan. (als je weet wat ik bedoel ;p) we lachen. de rest kijkt om. Ze zien ons zo lopen. ze doen alledrie tegelijkertijd een wenkbrauwwiebel (^^). We worden allebei rood, maar laten elkaar niet los. na een uurtje gelopen te hebben, komen we een kooktoestel tegen, met een briefje erbij dat vermeld dat het ongeveer nu zes uur is, en de pizza gaan bakken. We zetten het kooktoestel aan en bakken de pizza. als de pizza op is, lopen we verder." Het begint al donker te worden en we zijn nog steeds niet de volgende stop tegen gekomen, weet je zeker dat we goed lopen?" vraagt Chaz aan Ryan die de kaart vasthoudt. "ja we lopen nog goed." zegt Ryan onzeker. "okee" zegt Chaz droog. Na nog een uur gelopen te hebben, besluiten we op even uit te rusten. Remy kijkt op zn horloge. "Het is al 10 uur!" zegt hij. "Ik denk dat we toch verkeerd zijn gelopen." "Ik ben moe" zeg ik Gapend. en leg mn hoofd op de schouder van Remy. Ik volg hun gesprek niet meer en val langzaam in slaap. Ik word wakker van Remy die plotseling opstaat. "watist..." mompel ik slaperig. "we hebben besloten om te gaan slapen in de openlucht." zegt Joyce. "is dat niet te koud?" zeg ik. "niet als we tegen elkaar aan gaan liggen." zegt Remy. "Okee.". we lopen nog een stukje door en vinden dan een open plek. we gaan liggen. Ik lig in Remy’s armen en val al snel in slaap. Chaz en Ryan liggen tegen elkaar, en Joyce ligt met haar rug tegen Remy aan en heeft een dekentje om dr heen die ze in dr tas had zitten.
Reageer (3)
Geniaaaal!!!!! Verder!!!!
1 decennium geleden&VERDERR! k vind dit verhaal echt GEWELDIGGG!
1 decennium geledenoke geen story maar willen jullie even stemmen? ;$
1 decennium geledenhttp://www.quizlet.nl/polls/17925/justin-bieber/