Foto bij Sabine!

Pink---Bonita en Zoey
Purple---Fay en Sabine
Rood---Bonita's moeder(Kim)en Carlos en Liam
Groen---Bitters en Gustavo en Jo en Lukas
Blauw---Coen en Katie en Buddha Bob
Geel---Kendall en Camille
Grijs---James en Kelly en Anne
Oranje---Logan en de vader van Zoey en Sabine(David)

Links Sabine
Rechts Zoey

Eindelijk is Zoey aan gekomen op het vliegveld en in de ontvangste hal staan haar vader en Zusje al op haar te wacht zodra Sabine Zoey naar binnen ziet lopen rent zo op haar af en geeft haar een knuffel.

Kom op Zoey laten we gaan ik wil dol graag Anne weer zien Zegt Sabine blij en ze trekt Zoey mee naar de auto.
Rustig nou maar zeg waar heb je onze vader gelaten? Moet hij nou al jou tassen dragen! Zegt Zoey lachend als ze haar vader in de verte ziet worstellen met de kar met tassen.
Nee wacht vooral niet op mij! Roept David.
Oke dan ga wij alsvast! Roept Zoey terug.
Dat is niet wat ik bedoelde Zegt David die nu eindelijk bij de auto is aan gekomen.
Jeetje is dat allemaal van jullie 2? Vraagt Zoey.
Nee het zij ook nog jou spullen die je in je haast gister avond niet mee had kunnen nemen, maar ja vraagt je zeker wel af hoe het komt dat wij er zo snel zijn? Zegt David.
Ja eigelijk wel ja maar leg dat onderweg maar uit Zegt Zoey.

Alle tassen passen gelukkig in de grote auto van Zoey en ze stappen in.

Kijk toen jij weg was kwam er iemand naar ons toe die zij dat er nog 2 plaatsen in een ander vliegtuig vrij waren die 1 uur na jou vliegtuig zou gaan dus wij zijn in dat vliegtuig gestap en tadaa hier zijn we dan! Zegt David.

De rit terug naar het hotel gaat veel snel dan de rit naar het vliegveld aan gekomen bij het hotel komt Anne net naar buiten lopen en loopt bijna langs hun heen maar Sabine houd haar tegen en Anne kijkt haar raar aan maar dan ziet ze het, het is Sabine en geeft haar een knuffel.

Sabine! Wat leuk dat je er al bent ik wilde nou net naar de winkel gaan om iets het halen voor het feestje voor vanavond! Zegt Anne.
Wat voor feestje? Vraagt Zoey.
Gewoon een vrienden onder elkaar ding je weet wel gewoon gezellig samen film kijken en stomme spelletjes doen je kent het wel Zegt Anne.
En wij mogen zeker ook komen? Vraagt Zoey lachend.
Ja van mij wel, nou dan zijn jullie bij deze ook uitgenodigt Zegt Anne.
Gaaf nou dan zien we jou straks weer Zegt Sabine.
In welke kamer zitten jullie? dan kom ik jullie wel op hallen Zegt Anne.
Wij zitten ik kamer 3I Zegt Zoey.
Cool dan zijn we buren ik zit namelijk met mijn tweeling broers in kamer 3J, jullie kennen Liam en Lukas toch nog wel? Zegt Anne.
Ja die kennen we nog wel Lukas en Liam zijn zo schattig! Zegt Sabine.
Nou oke dan zie ik jullie straks weer ik moet nu echt gaan, doei! Zegt Anne en ze loopt weg.

David, Zoey en Sabine lopen naar de lift en op de gang komen ze Lukas en Liam tegen Sabine rent meteen naar ze toen en geeft ze een knuffel.

Lukas! Liam! Aah wat leuk jullie weer te zien! Zegt Sabine blij.
Hallo Sabientje das waar een tijdje geleden dat is jou zag Zegt Lukas met een lach op zijn gezicht.
Is je zus er niet? Vraagt Liam.
Heeii jongens Zegt Zoey die nu ook komt aan lopen.
Het zo leuk dat we nu buren zijn vind je ook niet Zoey? Zegt Sabine.
He ja heel leuk nog ik ga even helpen met uit paken ga je mee Sabine? Zegt Zoey.
Ja ik kom er aan, nou doeg jongen! Zegt Sabine en zo loopt achter Zoey aan de kamer in.

Zoey?? Zegt Sabine.
Ja? Zegt Zoey.
Jij bent zeker nog steeds op Liam? Vraagt Sabine.
Weet niet, ik vind hem gewoon aardig Zegt Zoey terwijl haar wangen rood worden.
Geef maar toe Zoey! Jij bent nog steeds op Liam! Zegt Sabine plagerig.
Ik weet het niet oke! Hou nou maar op als ik hem leuk zou vinden ben jij de eerste die het hoord oke! Zegt Zoey een beetje geirriteerd.

De rest van de dag bestend Zoey en Sabine aan het uitpakken van hun spullen en aan een beetje ruzie onderling maakt het er niet minder gezellig door.

Tijdens het uitpakken denken Zoey en Sabine allebei het zelfde wat zou ik toch zonder mijn lieve zusje moeten.


Reactie Please??
Kudo Please??
Abo Please??

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen