Foto bij ~ 011: bad news

waar bleven de reacties :(

We kwamen thuis aan en liepen rechtstreeks naar de keuken. ‘Wat is er’ vroeg ik toen ik ze beide aan de mega keukentafel zag zitten. ‘Jullie kennen mijn vriendin Anouk toch nog wel?’ ‘Jaa…’ antwoordde we in koor. ‘Nou eh’ ging ze verder en ik kon aan haar merken dat het iets ergs was. ‘Ze is overleden’ maakte papa haar zin af. ‘Oh wat erg, wanneer en hoe is ’t gebeurd’ vroeg ik. ‘Eergister gebeurde het, ze kreeg een auto ongeluk’ ‘Oh wat erg’ was het enige wat ik kon uitbrengen. ‘Dus gaan jullie moeder en ik dit weekend naar Nederland voor haar begrafenis’. Ik knikte en gaf mijn moeder een knuffel. ‘Het komt goed’ zei ik om haar te troosten. ‘Dames, jullie vinden het toch niet erg om een weekend alleen te zijn hè?’ vroeg papa bezorgd. Ik schudde mijn hoofd en begon te grinniken, ze lieten ons wel vaker alleen dus langzamer hand raakte ik er al aangewend. ‘Wij gaan alvast slapen, morgenvroeg gaat onze vliegtuig al. Ook laten we een pinpas achter zodat jullie genoeg geld hebben voor het weekend’ ik knikte en hij gaf ons beide een kus op onze voorhoofd. Ze liepen beide weg en ik bleef over met Bella in de keuken. ‘Dus, wat gaan we dit weekend doen?’ vroeg Bella. ‘Ik heb geen idee we kunnen Harry, Louis, Niall, Brooklyn, Liam en Zayn ofcourse uitnodigen’ ‘Dat is een goed idee’ grinnikte Bella. ‘Zal ik mijn Macbook pakken, dan kunnen we in de tuin gaan zitten’ ‘goed idee’ antwoordde ik, ookal zou ze het niet horen want ze was al weg. Ik liep naar de koelkast en pakte twee flesjes crystal clear en uit een kastje wat chips en chocolade. Ik liep naar de tuin en zette de lampjes aan. ‘Zullen we gaan skypen’ riep Bella en ik knikte hevig.

Reageer (4)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    lve it !

    1 decennium geleden
  • xDejavuu

    Echt goedd !!! (Y)(lol)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    likee it<33
    snel verduuuur(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen