Foto bij 001 || Victoria Charlie Tomlinson

Starend naar de sterren denk ik aan Parijs, daar wilde ik altijd al heen en dat wist iedereen. Het is daar ook zo prachtig. Het is zo mooi als je eenmaal boven aan de Eiffeltoren staat en dan die uitzicht naar de omgeving. En door de ‘Arc de Triomphe’ heenlopen dat lijkt me ook hartstikke leuk. Het is ook allemaal zo oud en het ziet er nog steeds zo mooi uit. Hoe meer ik erover na ga denken hoe meer ik naar Parijs wil. Alleen het is veel te duur en moet het allemaal zelf betalen en dat geld ik heb nog lang niet. Dus misschien gaat mijn droom helemaal nooit realiteit worden.
‘ Victioria je moet eens gaan slapen’ roept mijn moeder naar me. Ik knik maar merk daarna pas dat ze het niet ziet en roep dan nog iets terug naar haar. ‘Ja ik ga al’ zuchtend loop ik naar boven en laat ik me op me bed vallen. Ik ben zo trots op Louis, mijn broer. Ik heb hem opgegeven voor x-factor. En nu zit hij in een band genaamd, One Direction. Ik had nu al een hechte band met hun allemaal. Het waren een soort van mijn beste vrienden, alleen zag ik ze niet vaak. Morgen zie ik ze dan weer wel. Ze gaan hun single ‘What Makes You Beautiful’ opnemen, ik was de enige behalve hun die het nummer al een keer had gehoord. Het was echt prachtig. Hun stemmen horen zo perfect bij elkaar.

Reageer (2)

  • Lovelykiss

    Beste lezers van Paris the city of love - Harry Styles,

    Binnenkort Hoofdstuk 2 (yeah)
    Wordt beter dan eerste hoofdstuk!!!

    Groetjes Lovelykiss.

    1 decennium geleden
  • Devilicious

    Eej! Supper leuk ^^
    Straks word je nog een schrijfster :D

    Snel verder !!

    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen