*dag van het bal*
"En, is het een beetje goed zo?" vraagt Jim zenuwachtig. "Wacht even." Ik trek zijn das recht, leg zijn haar een beetje beter en knoop zijn kostuum goed. "Zo, nu ben je klaar. En zet nu eindelijk de eerste stap. Anders is er misschien iemand je voor." raad ik hem nog aan en hij vertrekt naar het bal.

"Hoe zit het met jou? Ga jij niet naar het bal?" vragen de jongens. "Nee, ik heb geen partner en geen jurk." Ik kijk hun moeilijk aan. "Maar, aan het gedeelte van partner kunnen we toch wel iets doen, we zijn met 4 jongens. Dan kan je toch tussen ons kiezen?" stelt John voor. Ineens gaat de bel. "Verwachten jullie nog iemand? De manager ofzo?" vraag ik. "Nee, jij ook niet?" vraagt Paul. "Nee, niemand."

Ik open de deur en daar staan Rory en Ashley. "Wat doen jullie hier? Moeten jullie niet met de tweeling naar het bal?" Ze schudden hun hoofd. "Eerst jou nog meekrijgen." Ik kijk hun een beetje boos aan, ze weten dat ik noch een partner noch een jurk heb. "Hallo! Jurk, partner?" zeg ik sarcastisch. "De jurk hebben wij en heb jij geen 4 jongens die hier logeren? Je kan er daar toch wel eens eentje uitnemen."merkt Rory op. "Jurk? Ik zie geen jurk hoor." Ineens halen ze de mooiste jurk te voorschijn. "Aaaaaaaaah!! OMG en ik dacht dat ik de mooiste jurk ooit van Chad gekregen had, deze is nog minstens 10 keer zo mooi." breng ik ongelovig uit. "Ga ze nou maar passen. Jason komt er trouwens ook zo aan." raadt Ashley me aan. Ik neem de jurk aan en loop naar boven.

Terwijl ik de jurk pas hoor ik de jongens in paniek roepen waar ik ben. "Rustig maar, ze is boven." proberen Rory en Ashley hun te kalmeren. Blijkbaar liep Martin al naar boven om mij te komen 'redden' maar dat konden ze nog net op tijd verhinderen door te zeggen dat ik een jurk aan het passen ben. Daarna hoor ik hen naar de woonkamer gaan. Als ik de jurk aan heb ga ik naar beneden en staat blijkbaar Jason aan de deur. Ik laat hem binnen en hij stelt voor direct mijn haar te doen.

Terwijl hij mijn haar opsteekt vertelt hij dat zijn knie goed herstelt en dat hij niet naar het bal kan, anders zou hij mij gevraagd hebben. "Maar waarom ben je dan hier, moet je dan niet rusten?" vraag ik toch wel een beetje ongerust. "Nee hoor, ik mag wel even rondlopen enzo maar niet te lang. En voor jou doe ik alles, of het nu mag of niet." zegt hij overtuigd. Na een tijdje is mijn haar helemaal opgestoken en gaan we naar beneden.

Iedereen kijkt met open mond, "is het niet goed?" vraag ik onzeker. "Jawel, het staat je beeldig" reageert Martin meteen. "Weet je nu al met wie je naar het bal gaat?" vraagt Rory nieuwsgierig. "Moeten jullie niet naar jullie date?" reageer ik. "We zijn al weg." lachen ze terwijl ze vertrekken.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    woehaah snel verder
    geweldig!!
    en als dat die jurk is op het plaatje
    s hij zkkr mooi!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen