Zoey en Anne
Purple---Fay
Rood---Bonita's moeder(Kim)en Carlos en Liam
Groen---Bitters en Gustavo en Jo en Lukas
Blauw---Coen en Katie en Buddha Bob
Geel---Kendall en Camille
Grijs---James en Kelly en Anne
Oranje---Logan
Links Zoey
Rechts Anne
James rent bijna het Hotel uit en botst tegen een meisje aan die op de grond viel.
Ow sorry gaat het? Vraagt James.
Ow ja hoor Zegt Zoey.
Kom laat mij je helpen met opstaan, ik ben trouwens James Zegt James
Ik ben Zoey ik kom hier voor Anne ken je haar toevallig? Zegt Zoey.
Anne uhm ja die ken ik als je haar zoekt zit ze in apartement 2I waar de rest ook zitZegt James.
De rest ow ja ik weet al wie je bedoelt en jij wat ga jij dan doen? Vraagt Zoey.
Ik ga even een film kopen heb je zin om mee te gaan? Zegt James.
Ja hoor is goed Zegt Zoey.
Even later lopen James en Zoey met een tas voor films apartement 2I in waar Anne meteen op Zoey af komt rennen en haar een knuffel geeft.
Zoey! Wat doe jij nou hier? Zegt Anne.
Nou ik hoorde dat je hier naar toe was verhuist dus ik heb meteen aan mijn vader gevraagt of ik naar je toe mocht en hij zei natuurlijk ja, dus hier ben ik! Zegt Zoey.
Geweldig super gaaf en Sabine? Komt zij ook? Vraagt Anne.
Als het goed is wel, maar het vliegtuig waar ik in zat had nog 1 plaats over dus komen mijn vader en Sabine waarschijnlijks morgen aan Zegt Zoey.
Cool! En jij en James? Vraagt Anne.
Ow dat is niks ik ken hem net 1 uurtje ofzo hij liep tegen me aan toen hij het hotel uit rende, maar ik moet nog een kamer hebben dus ik spreek je later wel weer Zegt Zoey.
Zoey loopt de kamer uit en loopt naar de lobby en drukt op de bel, uit de kamer naaste de desk komt Bitters en hij kijkt verveeld uit zijn ogen.
Ja wat is er? Vraagt Bitters.
Hallo ik ben Zoey en ik wil hier graag een kamer voor de 3 personen Zegt Zoey.
Waarom heb jij een kamer voor 3 personen nodig als je alleen bent? Vraagt Bitters.
Nou omdat mijn vader en mijn zusje er nog aan komen daarom Zegt Zoey.
Oke hier tekenen, oke bedankt en hier zijn de sleutels van apartement 3I, fijne palmwoods dag verder en stor me vandaag niet meer Zegt Bitters en hij loopt weg.
Zoey loopt naar het apartement en net als ze de deur heeft geopend gaat haar telefoon het is haar vader die vraagt of ze hem en Sabine van het vliegveld komt halen, is goed antwoord Zoey en denkt zo hun zijn er snel.
Zoey stapt de lift weer in en loopt daarna richting haar auto en stapt in het vliegveld is niet ver van het hotel vandaan maar tocht lijkt het wel een eeuwigheid te duren voor dat ze aan komt op het vliegveld.
Reactie Please??
Kudo Please??
Er zijn nog geen reacties.