Sofie was toegekomen bij Jason

"Ok, dat weten we ook weer, kom Chad,we gaan naar jou thuis. Ik wil mijn kleren terug." zeg ik geïriteerd terwijl ik hem wil meetrekken."Maar we kennen haar nog niet." zaagt Chad. "Ik ga wel met je mee, anders zitten we hier nog lang. Tot morgen Jason en Chad" zegt Jim. Sofie, de grootste bitch van heel de school, moet weer eens bij mij in de groep. Ik haat dat mens zo hard

Aangekomen bij Chad zijn huis doet opnieuw zijn vader de deur open. "Ik heb je kledij opgeplooid en in een zak gestoken. Ik dacht dat het misschien geen slecht idee was, jullie vertrokken zo ineens." zegt hij terwijl hij me een zak overhandigd met mijn kleren erin. "Dankje, we moesten dringend naar Jason, vandaar dat we ineens weg waren. Bedankt voor de kledij op te plooien." zeg ik en vertrek opnieuw.

"CHAD IS DE GROOTSTE EIKEL DIE ER KAN BESTAAN! DIE SUKKEL KUST ME, GEEFT ME DE MOOISTE JURK OOIT EN ALS HET EROP AANKOMT LAAT HIJ ME GEWOON VALLEN! EN VOOR WIE DAN NOG!? SOFIE, DE GROOTSTE SLET VAN HEEL DE SCHOOL!" roep ik. "Wat!? Hebben jullie gekust?!" vraagt Jim geschrokken. "Ja, en had Jason niet gebeld had er misschien nog meer dan één kus gevolgd. Maar ik ben Jason wel dankbaar dat hij belde, hij staat gewoon met Sofie te flirten waar ik bijsta." huil ik. "Ik denk dat je Chad maar uit je hoofd moet zetten." zegt mijn broer voorzichtig. "Hij heeft me meegevraagd voor het bal dan gaat dat toch helemaal niet." snik ik en loop naar mijn kamer.

Ik trek de jurk uit, doe mijn eigen kledij aan en ga op mijn bed liggen. Na een half uur gelegen te hebben besluit ik maar naar Jim zijn kamer te gaan met de jurk. Ik klop aan en ga binnen, starend naar de grond. De jurk leg ik op zijn bed en mompel dat hij ze maar naar Chad moet brengen en moet zeggen dat ik niet met hem naar het bal kan. Daarna loop ik de kamer weer uit. Net voor ik mijn kamer wil binnenstappen word ik bij mijn pols genomen. "Jim, laat me maar gerust en doe gewoon wat ik je gevraagd heb." mompel ik terwijl ik mijn hand los trek. "Wat als ik de jurk niet terug wil." Ik draai me geschrokken om. Het is niet Jim maar Chad. "Neem ze mee en geef ze aan iemand die wel graag een flirt is. Misschien een kleine tip: Sofie houdt van flirten. Misschien is zij je levenspartner wel." sis ik, trek me los en sla net voor Chad zijn neus de deur met een harde smak dicht.

Weken gaan voorbij, Chad heeft een paar keer geprobeerd om het terug goed te maken maar gaf al snel op. Sinds een maand is hij trouwens met Sofie. Dat mens heeft al zoveel keer mijn leven zuur proberen te maken en hoe langer hoe beter het haar lukt. Door haar heb ik ruzie met Jessy, heb ik ruzie met een vriendin van vorig jaar en nu heeft ze me nog Chad afgenomen ook.

*tijdsprong naar de modeshow en fotoshoot*
We staan allemaal te wachten tot de modellen en artiesten aankomen. "De eerste artiesten en modellen zijn er!" roept een docent. "Sofie, Jim, Chad en Taylor. Jullie modellen en Boys like Girls is aangekomen." roept diezelfde docent. We rennen allemaal naar de plaats waar ze uitstappen. Onderweg kan Sofie het me niet laten toch nog een duw te geven waardoor ik mijn evenwicht verlies. Als ik terug rechtop sta en een beetje op mijn positieven ben merk ik dat ze al terug komen. "Hey, gaat het? Ik zag je vallen." vraagt iemand. "Ja hoor, ik had het wel verwacht dat er zoiets ging gebeuren." reageer ik. "Hoe heet je?" "Ik ben Taylor, jij moet..." ik word onderbroken door Sofie die er zich weer bijvoegd. "Kom, ik laat je wel zien waar je moet zijn, zij weet dat toch niet." zegt Sofie

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen