Je bent Taylor, je bent 20 jaar en woont in Amerika. Je hebt 3 vriendinnen (Ashley, Rory en Hailey). Je hebt een broer, Jim en een zus, Jessy. Je bent een tweeling met Jim en woont met hem samen. Jessy woont op haar eigen, ze is 25 en je ziet haar bijna niet.

Jim heeft een hoop vrienden maar er zijn er 2 die ook een deel van het verhaal zullen bepalen: Chad en Jason. Chad zit in mode en Jason studeert voor kapper.

Beste studenten

Zoals elk jaar hebben jullie een eindopdracht die uitmaakt of jullie geslaagd zijn voor dit jaar. Ook dit jaar is er een opdracht. De studenten visagiste, kapper, mode en fotograaf moeten een groepsopdracht maken. De studenten kapper en visagiste moeten een modeshow maken met 7 modellen. Daarna zal een fotoshoot volgen waarbij de studenten kapper, visagiste en fotograaf zullen moeten samenwerken. Deze shoot gaat door met verschillende bands, bekend en minder bekend.
Veel succes met jullie eindopdracht.
Het schoolhoofd


Ik kijk naar mijn vriendinnen die met minstens een evengrote lach op hun gezicht zitten. We kijken al uit naar het einde van het jaar, het is ons laatste jaar en daarna kunnen we aan de slag.
Als ik thuiskom is mijn broer al thuis. "Heb jij ook de brief gekregen? Ik heb gevraagd of ik met jou mocht samenzitten in een groep aangezien we een tweeling zijn. Je weet wel, we voelen elkaar beter aan dan andere mensen. Ik weet al met wie de shoot is en ik ben er echt blij mee. We moeten de opdracht doen met Chad en Jason, goed hè? Die kan je af dus dat is al geen probleem. Je zal zien we brengen die opdracht samen tot een goed einde, dat beloof ik je. En weet je met wie de shoot doorgaat? Mijn vrienden zijn zo jaloers en Jessy zal ook jaloers zijn als ze het hoort. Jij gaat ook blij zijn." ratelt Jim, mijn broer, maar door. "Fall out boy?" raad ik. Jim schudt zijn hoofd. "Jonas brothers?" probeer ik. Jim kijkt me sarcastisch aan, "Als het Jonas Brothers zouden zijn, zouden mijn vrienden niet jaloers zijn. Laat staan dat ik het leuk zou vinden." En hij heeft een punt, hij en zijn vrienden houden niet van de Jonas Brothers. "Taylor Swift?" probeer ik nog eens. "Neen, je zoekt het helemaal verkeerd. Het is een band en allemaal jongens." Ik denk dan nog maar eens na. "Tokio hotel! Het is een band met allemaal jongens dus ik kan er niet naast zitten." merk ik op. "Nee, ook niet juist. Ze zijn echt steengoed." zegt hij. Steengoed, dat zegt hij alleen maar over 1 band, de band waar heel zijn kamer van vol hangt. "Boys like Girls dus." zeg ik onverschillig. "Daar ben ik nu niet echt blij om hoor. Die jongens doen me niets." voeg ik er nog aan toe. "Zusje, ooit zal je nog van hen houden." zegt hij zelfverzekerd.

Vandaag hebben we afgesproken bij Jason. Chad heeft de jurken geschetst. "Dit is de eerste." we bekijken ze allemaal aandachtig. "Ze is prachtig. Ik denk dat ik de perfecte make-up heb voor die jurk." "Welk kapsel had je graag gehad bij die jurk?" vraagt Jason. "Ik had gedacht aan iets strak. Is dat haalbaar?" Jason denkt even na. "Ik denk het wel. Ik heb iets in mijn gedachten." Chad knikt. "Zou je het kunnen proberen?" En nu komt het leuke gedeelte van dit alles bedenk ik me. "Ja, natuurlijk. Taylor, mogen we jou gebruiken om kapsels te proberen?" Daar had ik het nou net over, meestal kom ik bij Jason langs omdat hij mijn haar zo mooi kan opmaken. Soms maakt hij het op school op, ik moet gewoon wat rekkertjes en speldjes meebrengen. "Geen probleem, doe maar." Jason begint aan mijn haar te prutsen. Als het af is is Chad echt blij met het resultaat. "Jim, heb je een fototoestel bij?" vraagt Chad. "Ja, ik dacht wel dat het van pas zou kunnen komen." Hij neemt het uit zijn tas en trekt een foto van het kapsel. Dan laat Chad het volgende ontwerp zien, Jason maakt het kapsel en Jim trekt er foto's van. Als we 7 schetsen hebben zie ik nog 1 schets liggen die we niet gezien hebben. "Chad, mag ik die misschien is zien?" vraag ik nieuwsgierig. "Hij is nog niet volledig af. Als het af is mag je het zien." zegt hij. Oké, dan maar mijn noodplan gebruiken. Ik trek een zo zielig mogelijk gezicht en blijf Chad aankijken. "Ok, ok, ik laat het je wel zien." Hij geeft me de schets en mijn mond valt open. De jurk is heel mooi, echt onbeschrijfelijk. "Je krijgt ze als ik ze ontworpen heb." Zei hij dat nu echt? "Meen je dat?" vraag ik ongelovig. "Tuurlijk, ik zal het je laten weten als ze klaar is" Mijn dag kan niet meer stuk, ik krijg de mooiste jurk die ik ooit gezien heb. Als we met alles klaar zijn gaan we naar huis.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    vet cool :P
    ik dnek dat ik maar ff op google ga zoeken
    wie ze zin xD
    want ik schaam me dood dat k ze nie ken :P
    nja de naam ken ik wel hoor dat er niet van
    maar meer ken ik niet xD
    nouja!! verder;)
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen