Die vertelde de jongens dat ze bij Tom en Bill inwoont

Jennifer and Tom?
Bill vliegt me om de nek, die is dus heel blij dat ik bij hem nu woon. "Nu kan ik je 24/24 en 7/7 opeisen" lacht hij. "Daar heb ik geen problemen mee." "We hebben wel weer genoeg romantiek gezien voor vandaag. Kom, we gaan naar binnen." zegt Tom. "Heeft hij nog altijd geen lief?" vraag ik lachend aan Bill. "Nee, integendeel. Hij heeft eens geflirt met een meisje en het enige dat dat meisje deed was hem een bitch-klap verkopen en weg gaan. Je had hem moeten zien staan. Hilarisch gewoon." lacht Bill zijn broer uit. "Goh, daar had ik zo hard moeten bij zijn." en ik begin te lachen. "En Georg, hoe zit het bij hem in de liefde?" Nu ik toch bezig ben uit te horen kan ik maar beter verder doen ^^. "Die heeft een meisje leren kennen. Ze woont hier ook niet zover van. Ze heet Kim." "Ok, ik ben weer up-to-date." Bill lacht bij die opmerking. "Ik zou zeggen, misschien moet hij Kirsten maar eens ontmoeten, maar dat is gewoon zo'n bitch. Ik kan haar niet uitstaan." ik denk na of er misschien niet nog een meisje bij ons in de klas zit die misschien wel iets voor hem kan zijn. "Oh, of jennifer, dat is nog een toffe. Ik zal haar eens meebrengen." Bill knikt "En nu stil, als Tom je bezig hoort ben ik er geweest." Ik trek een engelengezichtje en ga binnen in de woonkamer met Bill achter mij. Ze babbelen nog een hele avond door en zijn nog lang niet uitgebabbeld als het al 10 uur is. "Sorry jongens, maar ik ga slapen. Morgen school." Ik geef iedereen een kus en knuffel en ga dan naar boven.

De volgende dag gaat echt traag voorbij en als we naar huis mogen stel ik Jennifer voor mee naar mijn nieuwe thuis te komen. Ze komt mee en als ze ziet welke oprit ik opga begint ze te lachen. "No way, dat is niet mogelijk, weet jij wel wie hier woont." "Ja, ik woon hier." Ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Heb jij je niet gewoon gemist van huis. De Kaulitz-twins wonen hier dus wel :O" "En dan? Het is toch niet omdat zij hier wonen dat ik hier niet kan winnen?" ze kijkt me verbaasd aan. "Ja, ik woon bij hen in. Mijn ouders hebben me buiten gezet en ik ben de vriendin van Bill. Wist je dat niet?" Ze schudt ongelovig haar hoofd. "En hoe zit het dan met Tom, Gustav en Georg?" ze is ineens wel heel nieuwsgieirig. "Tom is vrijgezel, Gustav heeft al bijna een jaar een vriendin en Georg heeft er eentje sinds kort." Ik zie haar zo de bedenking maken hoe ze Tom gaat duidelijk maken dat ze hem wel héél leuk vindt. "Kom je nog binnen? Dan kan je hem zien." Ze staat bijna onmiddellijk al binnen. "Ik zal ze roepen, ze zijn hier toch allemaal blijven slapen. Of weet je kom anders mee." We gaan direct naar de kamer waar de playstation en tv staan. Zoals verwacht zitten ze geconcentreerd playstation te spelen. Ik doe teken naar Jennifer en we roepen beide tezamen BOE! De jongens vliegen wel een meter hoog de lucht in. Ik stel ze voor aan Jennifer, we amuseren ons goed. Ineens gaat de GSM van Jennifer. Ze moet naar huis.

De weken vliegen voorbij en Jennifer komt bijna elke dag langs. Zoals verwacht klikt het wel erg goed tussen Tom en Jennifer. Ze zijn heel close met elkaar maar meer is er niet, nog niet.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    hey meis!!
    ik heb goed en slecht nieuws:(

    goed:
    je quiz is weer geweldig en ng steeds vet moii! ga zo door

    slecht:
    ik heb tot het iende van me examen een verbod gehad op QL maar ik heb elke vrijdag op school een tussen uur van 70 min en dan maak ik al me quizen tenzei me ouders niet thuis zijn, dus n kan het zijn dat het ff duurt voor ik je quiz maak, hopelijk vind je het niet al te erg en ga je gewoon door:P

    XXXXXXXXXXILOOWN!!!(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen