Lukas en Liam
Purple---Fay
Rood---Bonita's moeder(Kim)en Carlos en Liam
Groen---Bitters en Gustavo en Jo en Lukas
Blauw---Coen en Katie en Buddha Bob
Geel---Kendall en Camille
Grijs---James en Kelly en Anne
Oranje---Logan
Links Lukas
Rechts Liam
Logan komt zijn kamer weer uit lopen met zijn spullen in zijn hand.
Oke we kunnen gaan, Let's go!
Wacht ik kan niet mee naar het strand ik zou vandaag gaan praten met Lukas en als ik me niet vergis is zijn tweeling broer Liam hier ook
Als je met hem gaat praten ga ik met je mee
Nee Fay ga jij maar gewoon mee met de rest ik kom later wel
Weet je het zeker?
Ja ik weet het zeker ga jij nou maar gewoon mee naar het strand ik red me wel
Nou oke dan
Bonita loopt de kamer uit terwijl ze Kendall nog hoord roepen kom op Let's go!
Eerst gaat Bontia maar is kijken of ze in hun apartement zijn 3J ze klopt aan en er wordt open gedaan door Lukas zijn tweeling broer die nog slaperig kijkt.
Wat is er? Zegt Liam.
Hoi Liam, weet je nog wie ik ben?
Bonita?!? Zegt Liam.
Mooi je kent me dus nog, dat is lang geleden dat ik jou heb gezien de laatste keer toen ik jou zag wel in groep 8 weet je dat nog?
Hoe kan ik dat nou vergeten, maar wat doe je hier eigelijk? Vraagt Liam.
Nou ik kom even praten met Lukas is hij er toevallig?
Uhm ja maar hij staat nog onder de douche, dus als je even binnenkomt kunnen we nog wat bij praten en dan zal Lukas vanzelf wel een keer onder de douche vandaan komen Zegt Liam.
Bonita volgt Liam naar binnen en gaat op de bank zitten en denkt bij zichzelf, Liam is eigelijk ook niet veel veranderd hij en Lukas lijken nog steeds op elkaar het is raar dat ik me Lukas niet meteen kon herinneren toen ik hem zag het schoot me pas te binnen toen ik hem gister met zijn broer in het park zag.
Bonita! Wil je wat drinken? Vraagt Liam.
Ow ja graag doe maar wat fris
Hier alsjeblieft, waar zat je net aan te denken? Vraagt Liam.
Ow niks, nou ja ik dacht aan vroegen toen we nog, ach nou ja je weet wel
Ja ik weet wat je bedoelt het is zeker erg lang geleden dat ik je heb gezien, laatste keer dat ik je zag was je nog klein en had je altijd staartjes in en moet je nu is kijken je bent echt veel veranderd Zegt Liam.
Liam! Gozer! Zo vroeg en dan al een meisje op de bank hebben zitten! Zegt Lukas die net de woonkamer in komt lopen.
Hahaha goeie Lukas maar dit is Bonita je kent haar toch nog wel? Zegt Liam.
Ja tuurlijk ken ik haar zij liep gister met die vriendin van haar tegen me op dat vergeet ik niet zo snel hoor Zegt Lukas.
Ja even daar over Lukas
Lukas weet je het niet meer groep 8 Bonita? Zegt Liam.
Ach ja nou je het zegt inderdaad, hoe kon ik zo stom zijn dat te vergeten Zegt Lukas.
Oke maar jongen ik ben hier niet voor een gezellig praatje, Lukas ik moet met je praten
Als het over Fay gaat dan spijt dat me, ik zat fout en ik moet het los laten het was mijn fout oke dat weet ik dingen verandere dat is waar dus ik zal haar voortaan met rust laten en normaal tegen iedereen doen waar mee ze om gaat Zegt Lukas.
Nou oke dat is fijn om te horen, ik weet niet wat jullie gaan doen vandaag maar ik ga nu naar het strand
Bonita staat op en loopt weg.
Bonita wacht, zou je het erg vinden als wij met je mee gaan? Vraagt Liam.
Nee hoor van mij mag het wachten jullie dan op mij in de lobby ik moet nog iemand ophallen
Bonita loopt snel door naar het apartement waar Camille zit en klopt op de deur, als Camille de deur open doet kijkt ze Bonita verbaast aan.
Kijk niet zo verbaast joh we zouden toch een keer iets leuks gaan doen? Nou pak je strand spullen ga kom mee
Echt waar cool! Maar mag Jo ook mee?
Van mij wel maar ik weet niet of Kendall daar zo blij mee is maar ach ja dat zien we dan wel weer
Bonita, Camille en Jo lopen de lobby in waar Lukas en Liam al staan te wachten met ze alle stapen ze in de auto van Liam en rijden ze naar het strand.
Bij het strand aan gekomen ziet Bonita net Carlos met stoelen achter de rest aan hollen ze gaat naast hem lopen.
Zo jullie zijn ook langzaam
Carlos schrikt en laat een stoel vallen.
Ow jij bent het maar en Jo en Camille en de broers van Anne, ja ik denk niet dat Kendall het zo leuk vind dat Jo hier is Bonita Zegt Carlos.
Ach kom op het is lekker weer laten we er gewoon het beste van maken, kom laat me je helpen met die stoelen
Carlos waarom duurt het zo lang met die stoelen!
Kom er al aan! Roept Carlos.
Samen met Carlos loopt iedereen naar de rest van de groep daar aan gekomen worden er onderling bozen bliken gewisselt, Bonita denkt meteen bij zichzelf als dit maar goed gaat en ja hoor daar begint het al Fay die meteen weer moet zeggen dat ze het er niet mee eens is.
Reactie Please??
Kudo Please??
Er zijn nog geen reacties.