Foto bij • prologue


MELANIE ' 15
main character [+ Justin]

LINDE ' 15
best friend melanie

ongeveer een half jaar voor het concert.

"Maaaamm! Sneell ! Kom ! Mààhaaam! Kom nou!" schreeuwde Linde. Haar moeder kwam er al aangesneld. "Hup mam, gegevens invullen, snel!" "Jaja, rustig maar, het is maar.." maar ze hield haar mond al, als ze haar zin had afgemaakt had ze vast en zeker een hele tirade over zich heen gekregen van Linde. ".. het is maar een concert."
Nee, beslist niet. Dit was het concert van ons leven. Het eerste dat ook, maar dit was een Justin Bieber concert. We waren gek op hem en zijn muziek. Belieber vanaf het eerste moment. Nee, je moest bij mij en Linde niks kwaads over Justin Bieber zeggen, dan waren ineens niet meer zo'n lieve meisjes.
"JAAAAAAAAA!!" Linde en ik vlogen van onze bureaustoel af, in elkaars armen. We begonnen te springen en allemaal gekke dansjes te doen. "De kaartjes zijn besteld!" juichte Linde. "Superdicht bij het podium!" vulde ik haar aan. "30 maart!" gilde Linde. "Wij gaan naar Justin Bieber!" En toen plots gilden we allebei.
"BELIEBERS GO HAAAAAAAAARD!"
Het gemopper van Linde's ouders dat het wel wat rustiger kon namen we voor lief. Ik was gewoon in de wolken. Ik ging mijn idool gewoon live zien! Ik kon het letterlijk wel van de daken schreeuwen. En ik ging nog wel met m'n allerbeste vriendin. Op dat moment was echt het gelukkigste meisje op de wereld. Samen met Linde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen