Foto bij vliegtuig

lisa en kiana gaan voor het eerst in een vliegtuig

Wat zijn jullie aan het doen! Riep me moeder. we zijn nog even een liedje aan het downloaden voor op onze mobieltjes. Okee is goed maar over 3uur gaat jullie vliegtuig.toen ze dat zei begon de spanning al in mij buik te borrelen. vind jij het ook zo spannend de eerste keer in een vliegtuig zei ik tegen kiana.ik keek naast me kiana zat helemaal te stuiteren ik zeg waarom zit je te stuiteren? de spanning zegt ze. en voor ik het wist zat ik ook te stuiteren.

~~~~~~~~~~~~

we liepen door de duanen heen toen zeiden ze ineens STOP! met schrik stopten ik en kiana. Waarom zit er een ventilator van een anderhalve meter in jullie koffer? die hebben we nodig als we op vakantie zijn. zei kiana snel. de het beveiliging meneertje trok zo'n gezicht:8 okee is goed jullie kunnen veder lopen.

~~~~~~~~~~~~

kiana staat de venitilaotor aan? En het licht okee mooi.
Nu alleen nog onze mobieltjes.

het vliegtuig ging met alle snelheid omhoog de wind wapperde in onze haren en het licht scheen op onze gezicht weden onze mobieltjes aan
http://www.youtube.com/watch?v=16FdJrrAWSo en spoel door naar de 0.46 sec. I believe i can fly! Schreuwde we. En we gingen langzaam met onze hoofden naar links en rechts. wow wat is vliegen toch geweldig. De man die naast ons zat zat zo naar ons tekijken:|. en dit was de eerste keer dat lisa en kiana naar met het vliegtuig gingen bijzonder he?

Reageer (4)

  • Thread

    :|

    ^^ Die man kan met z'n ogen knipperen!!??

    1 decennium geleden
  • Humane

    ja gedaan xd

    1 decennium geleden
  • cupcakel

    ik weet het abboneer en geef kudo's:)

    1 decennium geleden
  • Humane

    omg droog
    beste verhaal ooit.
    xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen