You bring the sun back into my life 20
***Tom*** zegt: We hadden daarnet een intervieuw en we moesten een liedje zeggen van ons dat het meest overeenkomt met een gevoel dat we hadden, je raadt nooit welk liedje hij zei...
#when you look me in the eyes tell me that you love me# anDIE (*)wenn nichts mehr geht(*) zegt: Zeg het nou gewoon, ik wil het weten!!!
***Tom*** zegt: lees je nick dan weet je het vanzelf
#when you look me in the eyes tell me that you love me# anDIE (*)wenn nichts mehr geht(*)zegt: gaat het dan zo slecht met hem?
***Tom***: Dat was wat die interviewer ook vroeg, hij zei dat hij die engel opnieuw wou zijn voor iemand maar dat die persoon het niet meer wil, jullie moeten dringend babbelen denk ik
#when you look me in the eyes tell me that you love me# anDIE (*)wenn nichts mehr geht(*)zegt: je hebt gelijk, zeg hem dat hij morgen naar het park moet komen om 4 uur, zelfde bankje als wij vandaag zaten, maar ik ben weg. dag Tom, bedankt
***Tom*** zegt: succes morgen, slaapwel
Ik meld me af en ga slapen. Ik moet het weer goed maken. Ik begin een heel groot schuldgevoel te krijgen. Ik wil hem echt niet kwijt.
De volgende dag zit ik al op het bankje om kwart voor 4. Als hij eraan komt en me ziet zitten op het bankje wil hij zich opnieuw omdraaien, blijkbaar heeft Tom hem niet verteld dat ik hem daar verwachtte. "Bill! Het spijt me! Alsjeblieft, kom nou gewoon naar hier." smeek ik hem. "Die, laat het maar gewoon. We zien elkaar niet meer" en hij draait zich om. "Waarom ben je niet de engel die je wilt zijn?" Hij draait zich om, "hoe weet jij dat?" hij kijkt me ongelovig aan. "Dat maakt niet uit. Wees gewoon de engel die je wou zijn, alsjeblieft?" Ik kan nog net mijn tranen bedwingen. Hij wil me echt niet meer. Game over. "Ik hou van je Die maar ik weet het niet." stamelt hij. "Ik ga naar huis. Bel me maar als er iets is." Ik vertrek naar huis.
Een hele avond zit ik ondertussen al op mijn kamer en een hele avond ben ik al aan het huilen. Bill betekende veel voor mij en nu is het gewoon game over.
Reageer (1)
heyhey
1 decennium geledenhij is echt heel mooi!!
seriues waar!
geweldig!!
XXilo0wn