~ 009: havin fun
We waren met de bus naar mijn tante’ huis gegaan, ondertussen in de bus maakte Zayn grappen over de buschauffeur en het was heel erg gezellig. Hard-to-get spelen viel dus echt niet mee, nja dat kan je toch wel verwachten met zo’n knappe, lieve jongen als Zayn? Samen met Zayn liep ik naar de tuin van mijn tante waar iedereen zat. Rechtstreeks liep ik naar Bella en gaf haar een kus op de wang. ‘hee lieverd, vermaak je je een beetje hier’ ‘ja, zeker weten wel. Weet je wel niet hoe knap die jongen is’ antwoordde ze. Ze keek naar Liam en ik begon te grinniken, Ik keek een beetje rond en zag dat alle ogen op ons waren gericht. ‘Why do you two talk like that’ ‘Maybe because we don’t speak English well, and if we want to say something you guys don’t have to know.. we talk Dutch’ zei ik trots. Ze begonnen te lachen en ik ging naast Bella zitten. ‘Hoe was je date met Zayn trouwens’ ‘Wel gezellig, alleen is het moeilijk om hard-to-get te spelen, want kom op kijk hoe knap die is’. Ze begon super hard te lachen en weer waren alle ogen op ons gericht. ‘Sorry’ mompelde ze snel en beet op haar lip. ‘What shall we do?’ vroeg Niall in het algemeen en ik haalde mijn schouders op. ‘We could watch a movie’ riep Louis blij. ‘You always want to watch a movie Louis’ zei Brooklyn. Ik pakte mijn iphone en keek er een beetje in, omdat ik me verveelde. ‘Heb je al met je schatje gepraat dan’ ‘Ofcourse, alleen werden we elke keer verstoord door Louis’ antwoordde Bella. Ik trok een pruillip en ze begon te lachen. ‘Nou eh jou schatje kijkt de heletijd’ zei Bella. Ik glimlachte expres naar Zayn en hij begon te blozen, wat ben ik toch weer aardig. Tante Breanna kwam naar door de tuindeur ook naar ons toe. ‘Why are you guys doing nothing’ ‘We don’t know what to do’ antwoordde Bella. ‘You could go to the city’ ‘Yes, we could do that’ zei Brooklyn zwijmelend. Ik begon te grinniken en keek weer naar Zayn, die zijn schouders ophield.
Reageer (2)
Mooi !
1 decennium geledenme like !
1 decennium geleden