Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and fourty-seven.]

Susans overtuigactie.-Susan ging snel het kasteel binnen,na nog een blik op het bos te werpen.Zouden er geen andere vampiers zijn?Konden ze het wel aan?Maar uiteindelijk hakte ze de knoop door en ging snel binnen.Roy zat op de sofa heen en weer te wiegen,met zijn handen op zijn hoofd.’Roy?’vroeg Susan vriendelijk en ging naast hem zitten.Roy keek op en staarde haar aan.’Raven deed dat om ons te hélpen,’zei Susan ernstig.’Ze is een drààk.Een draak is slecht.’’Zij niet.Caspian kènt haar al langer dan ons.Je zal het moeten aanvaarden,Roy.Ik begrijp dat je bang bent,omdat je het zo hebt moeten ontdekken.Maar leer er alsjeblieft mee leven.’’Ik begrijp het,’zei Roy en hij glimlachte flauw voor hij terug naar Susan keek.’Jij weet echt mensen op te vrolijken,Susan,’zei hij lief glimlachend,’Nu weet ik waarom ze jou koningin Susan de Goede noemen.’Susan keek hem verward aan.’Dankje,’zei ze uiteindelijk,’Dat is heel erg aardig van je.’Hij keek haar nog steeds aan,en omdat ze er zich onwennig bij voelde,keek ze hem zelf maar even aan.Een moment bleef hij haar blik vasthouden,en dan keek hij weg.Ze keek naar buiten en hoopte dat er niets met de anderen gebeurd zou zijn.Opeens voelde ze zijn hand op haar schouder en keek geschokt op.’Sorry,pluisje,’zei hij onschuldig.Maar spijtig voor hem had Susan door wat hij aan het doen was.Door alle meidenbladen die ze in Engeland had gelezen,was het voor haar overduidelijk dat hij met haar aan het flirten was.Hij kopiërde haar bewegingen,gaf complimentjes en wat je dan nog doet.’Ehm,Roy,’zei ze onwennig,’Het is ter informatie.Ik heb een vriendje,Caspian.’’O,’zei Roy geschrokken maar beschaamd leek hij helemaal niet.Maar gelukkig kwamen de anderen net binnen.

Reageer (4)

  • Oblivione

    whoe ole jack nummer 3 - sarcasme -

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Is dit een teken van het warm lopen van het zelfde gedrag als Jake en Daniël?

    1 decennium geleden
  • HARREH

    PLAYER.

    1 decennium geleden
  • Eef95

    :@ ni nog een Jack

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen