Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 28

reacties ?

Demi pov:
Je keek naar je gsm en zuchtte even. Niet veel later ging je gsm weer af. Alleen belde dit keer niet je moeder of je vader. Nee dit keer was het je grote broer Jens. Meteen nam je op en hoorde meteen de stem van je broer. Jens: Demi, oef ik dacht dat er iets was gebeurd. jij: ehm nee hoor. Jens: weet je dat ik je al 2 uur zoek. Jij: ehm nu wel. Jens: waar zit je trouwens? Jij: bij vrienden. Jens: Demi, je bent niet bij Sam, Jeffrey, Andrew of Justin. Dus waar ben je dan? Jij:bij Tom, Bill, Gustav en Georg. Jens: ik heb u nog nooit over hun horen spreken. Jij:omdat ik ze nog niet zo lang ken. Jens: van gisterenavond zeker? Jij: nee al een paar dagen!


Tom pov:
jij: ik weet het niet Bill. Bill: ik weet het wel. Je keek je broer raar aan, hoezo kon hij het wel weten? Hij was dan wel mijn twin maar toch. Bill: Tom ik zie het aan de manier hoe je naar haar kijkt en hoe je tegen haar doet. Jij: ik weet het niet Bill. Bill: je zal het wel te weten komen. En hij glimlachte eens. Opeens hoorden jij en Bill luidt uit de logeerkamer komen: nee al een paar dagen! Je keek verschrikt naar de deur en ging er naartoe. Je deed de deur open en zag dat Demi aan het bellen was. Je keek Demi aan en ze knikte dat alles oké was. Toch bleef je voor de zekerheid in de deuropening staan. Ook Bill kwam nieuwsgierig kijken. Na een tijdje hing Demi dan toch op. Demi: ehm dat was mijn broer. Tom: was hij boos? Jij: nee hij was enkel ongerust, ik ben zijn klein zusje snap je? Tom: ja ik snap het. Tom ging bij je zitten.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen