Foto bij Dankwoord

Zo, hier is het dan, ik hoop dat ik niks vergeten ben, want ik heb heel vaak aan een dankwoord gedacht en ik hoop dat ik alles er in heb gestopt, wat ik nog aan jullie kwijt wilde.. Ik ga jullie missen! Dat is wel het belangrijkste!
Xx Chi

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Joshifer

    Bedankt voor het schrijven van dit super leuke verhaal! We hebben er indd allemaal van genoten =D En we zijn helemaal dol geworden op Kittie, Seth en Matt [: Je kon zo goed meeleven met jou verhaal, top geschreven!!

    (flower)

    1 decennium geleden
  • IrishNialler

    LIeverd jij bedankt voor de geweldige story. Ik heb het met plezier gelezenen wil nu uds een lang bericht achterlaten:$. Het begon spannend zodat je het moest aflezen. Het liep soms helemaal anders dan je gedacht had. Het was vaak spannnen den ik dacht vaak zo loopt het af maar nee zo liep het dan niet af. Ik vond het leuk om te lezen. Helaas is het met mijn ideeen niet gelukt om je te overtuigen zodat je verder schrijftxD. Ik hoop dat er nog zo'n verhaal met kittie komt want bij jou story moest ik altijd heel veel lezen. 2 dagen eweg en ik moest vandaag 20 hstukken lezen. Ik vind het knap dat je het zo kunt vol houden want ik kan niet eens elke dag eenshtk neerzetten. Ik hoop dat je verder blijft gaan met kittie en twilight en een ding is zeker. Jij blijft in mijn vrienden lijst en ik zal je story's blijven volgen.

    1 decennium geleden
  • Beronica

    We hebben er van genoten en wat geweldig dat jouw zusje je op Q heeft laten komen (duivel)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen