You bring the sun back into my life 7
De dag verloopt nog goed, we zijn een paar winkels binnen geweest. De jongens hebben kleren gepast en ik moest zeggen of ze ermee stonden of niet, we zijn een cafeetje binnen geweest, zijn nog even gaan wandelen in het park en staan nu terug in het ziekenhuis. "Morgen wil ik jullie hier niet zien, jullie moeten eens iets gaan doen onder jullie 4." zeg ik nep-streng. "Maar...." probeert Bill nog. "Nee Bill, ik vind het superlief dat jullie zoveel met mij inzitten, maar jullie moeten ook nog eens iets doen onder jullie 4." Ze willen perse dat ik morgen opnieuw bij hun ben, niet dat ik het niet wil, maar ik vind dat ze ook nog eens met hun 4 gewoon moeten zijn. "We staan hier morgen toch opnieuw hoor." beweert Gustav. "Nee, jullie hebben al zoveel voor mij gedaan. Neem nu maar gewoon eens een dagje voor jullie. Het zal jullie goed doen hoor. Geloof me nou maar gewoon." probeer ik hun te overtuigen maar het helpt echt niets. "Jullie zien maar wat jullie doen. Ik moet terug naar mijn kamer. Kan er nog iemand mee om me even te helpen als jullie nog tijd hebben?" besluit ik. "Ik zal wel opnieuw meegaan." zegt Bill. We nemen samen de lift. "Je beseft toch dat we hier morgen echt weer gaan staan hè? We laten je geen dag meer met rust hoor." zegt Bill ineens. "Jullie zijn één voor één echte schatjes maar dat hoeft niet.Jullie hebben geen rust meer." antwoord ik hem. "We komen elke dag langs omdat we binnenkort weer op tour moeten, we willen je niet kwijt en we willen zoveel mogelijk tijd doorbrengen met jou juist omwille van de tour. We zijn gehecht geraakt aan jou." zegt Bill droevig. "Mogen we morgen alsjeblieft langs komen?" smeekt hij terwijl we de kamer binnengaan. "Je mag anders met mij een dagje op stap hoor." mengt Annelies zich in ons gesprek. "Ik val nog liever dood dan nog één dag met jou moeten door te brengen." snauwt Bill haar af. "Je zou beter een beetje medeleven tonen!" zegt ze kwaad. "Jij kan ooit nog opnieuw lopen. Bij Die is het over. Ze verdient onze vriendschap, jij maakt er enkel misbruik van. Einde discussie, ja!?" kat Bill terug.
"Kom morgen dan maar langs als het beter voelt voor jullie. Als ik uit het ziekenhuis ben en jullie geven een optreden kom ik kijken. Beloofd." Hij helpt me mijn bed in en zegt "Als je naar ons concert wil komen dan laten we je het concert backstage volgen. Ik zou het mezelf nooit vergeven als je iets overkomt tussen al die gillende meisjes. Ze zijn tot veel in staat." Bill is echt zo bezorgd en dat vind ik nou net zo lief aan hem.
Reageer (2)
vraagje:
1 decennium geledenword die met Bill een koppel?
ohh
verder
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah weeer 3 geweldige delen ow i love this so much :D:D:D:D
1 decennium geledenwoehhaaaaaa snel verder:DD:DD:
x