Lets spend tonight on top of the world 15
Luna en Daan moesten het bijpraten van Jonas en Sofie, maar gaan ze dat ook echt doen?
Nothing is actually right without him
Ik ben het wachten beu en besluit de computer op te starten en eens te kijken of ik geen mail gekregen heb van Martin, Paul, John en Bryan. "Wat ben jij van plan? Zou je zo niet een poging doen om onze onnodige ruzie op te lossen? Ik ben echt niet van plan om te beginnen hoor." reageert Daan uit het niets. "Ten eerste, ik ben thuis dus ik doe nog altijd wat ik wil en wanneer ik wil. Ten tweede, ik start de computer op zodat ik mijn mails kan nakijken. Ten derde, je bent al begonnen met te praten dus doe nu maar gewoon voort." verklaar ik hem. "Ik snap nog steeds niet wat ik gedaan heb dat je blijft bot doen tegen me." Ik zucht van ergernis en besluit het hem nog één keer uit te leggen. "Ik negeer je en ben bot tegen je omdat je me gekwetst hebt." probeer ik hem zo rustig mogelijk uit te leggen. "Hoe kan ik je kwetsen als je me toch negeert?!" Hij krijgt het blijkbaar behoorlijk op zijn zenuwen van mij. "Je kust me en loopt dan weg. Daarna zeg je dan dat het een vergissing was. En weet je waarom ik nog het meest van alles gekwetst ben?" Ik besluit maar niet op een antwoord te wachten en geef zelf het antwoord op mijn vraag. "Omdat iedereen de hele tijd staat te zeggen dat je verliefd op me bent en als het puntje bij het paaltje komt dan is het voor jou één grote vergissing. Ik heb ook gevoelens hoor! Ik ben verliefd... op jou!" roep ik gefrustreerd. Hij kijkt geschrokken. "Ga nu maar gewoon naar huis. Misschien heb je wel gelijk en was het allemaal één grote vergissing." Hij doet zijn mond open om iets te zeggen en sluit hem dan toch maar weer. Daarna verlaat hij het huis. Ik voel me langs de ene kant opgelucht dat ik het gezegd heb maar langs de andere kant lijkt het alsof ik gebroken ben nu hij het huis uit is. Het lijkt net alsof hij de enige is die me weer in elkaar kan puzzelen. Ik glijd tegen de muur naar beneden en blijf er net zolang zitten tot Jonas naar beneden komt.
"Is het dan eindelijk bijgelegd?" vraagt hij hoopvol maar als hij me tegen de muur ziet zitten begrijpt hij meteen dat het nog steeds niet is hoe het moet zijn. "Ik ga mijn mails checken." Ik sta op en zet me aan de computer. Tot mijn grote opluchting zit er een mail tussen van de jongens.
Hey Luna
Geloof ons nou maar als we zeggen dat het goed komt. We mogen het je misschien niet zeggen maar hij heeft ons bekend dat hij je met heel zijn hart en meer graag ziet. Geef hem maar gewoon even de tijd om te bekomen en dan gaat het vanzelf wel weer goed.
Wij hebben het hier heel erg druk maar we beloven je nu al dat we in de grote vakantie zeker nog eens terug komen. En als jij en Daan volgende week de ruzie nog niet opgelost hebben dan komen we dan al naar België. Jullie passen echt bij elkaar. Anders sturen we Paul nog wel eens op naar Daan,dan zal Paul hem nog wel eens aanpakken . Herrinner je het nog, toen Daan je negeerde dat Paul toen naar hem is geweest maar dat Daan niet thuis was?
We moeten weer gaan, tot de volgende mail
Paul, John, Bryan en Martin
Ik besluit er maar direct eentje terug te sturen om te zeggen dat het nog steeds ruzie is. En vertel hen tot in de kleinste details wat er de afgelopen dagen gebeurd is. Tot mijn verbazing krijg ik 2 uur later alweer een mailtje terug.
Luna,
Je hebt denkt "relatietherapeut" Paul gewoon geduld nodig. Hij zal wel inzien wat hij laat schieten als hij niet meteen ingrijpt.
We zijn volop bezig met liedjes schrijven en opnemen dus moeten we hier afronden. Het spijt ons dat het mailtje zo kort is maar we maken het nog wel goed. Dat beloven we je
Martin, John, Bryan en Paul
De dagen gaan voorbij en ik ben dan wel gestopt met Daan te negeren, toch spreken we nog steeds niet tegen elkaar. De band die we hadden is weg en dat is niet ongezien gebleven. Al onze vrienden doen pogingen om ons aan het lachen te brengen, ons weer samen te brengen (al was het dan toch al als vrienden) maar niets helpt. Eén van onze vrienden heeft eens gezegd dat we net zo erg zijn als een café zonder bier. Aan een café heb je niets als er geen bier is en als Daan en ik geen vrienden zijn heb je ook niets aan ons.
Reageer (1)
moiimooimooi!!
1 decennium geledenverder!!verder!!verder!!! loveit!!!:D:D:D
\XXxxxxx