Daan gaf Luna een kus

Think I made a mistake
"Oeps?" zegt hij als eerste als hij zijn lippen van de mijne haalt. "Wow" is het enige wat ik kan uitbrengen. "Sorry" fluistert hij nauwelijks hoorbaar en staat dan op. "Waar ga je naartoe?" vraag ik verbaasd. "Naar huis, het was niet mijn bedoeling en... laat maar. Ik zie je morgen op school wel." hij sluit de deur van mijn kamer. "Wacht! Daan!" Ik stap snel uit mijn bed en blijf in mijn dekens hangen waardoor ik net niet op de grond val. Snel probeer ik mijn voeten uit de dekens te halen en loop de gang op. Ik hoor nog net de deur dichtgaan en zonder nadenken loop ik de trappen af en naar buiten. "Daan! Wacht nou!" roep ik nog eens. Hij is aan zijn voordeur en kijkt nog eens om. Ik spring over de haag die tussen onze huizen loopt en houdt de deur nog net tegen voor ze in het slot valt.

"Hey Luna, wat brengt je hier... in je pyjama?" lacht Jonas. "Dezelfde rede als dat jij hier bent." Jonas kijkt me raar aan, maar Charlotte heeft al door wat ik wil. "Boven op zijn kamer. Wat heb je gedaan? Ik heb hem nog nooit zo snel naar zijn kamer weten lopen." vraagt ze verbaasd. "Niets, dat is het hem nu juist. Ik zal het wel een andere keer vertellen. Eerst even een paar dingen op een rijtje zetten." zeg ik en loop ook naar boven.

Boven aangekomen loop ik direct door naar de kamer van Daan. Aarzelend klop ik op de deur. "Daan?" vraag ik aarzelend als ik in zijn kamer ben. Hij zit op zijn bed en staart door het raam. Zijn rug is naar mij gekeert. "Daan?" Hij blijft met zijn rug naar mij gekeert zitten. Ik stap naar zijn bed en ga voor hem zitten. Ik kijk hem aan, maar hij kijkt steeds weer weg. "Daan, alsjeblieft?" ik zoek opnieuw zijn ogen maar ook nu kijkt hij weg. Ik heb iets gedaan wat ik niet had mogen doen. Laat me nu maar gewoon met rust zodat ik het kan verwerken." zegt hij met een verdrietige toon in zijn stem. "Ok, laat maar weten als je me weer wil zien." zeg ik en net voor ik naar de deur loop kus ik hem nog snel op zijn mond. Daarna loop ik de kamer uit en ga naar huis.

Niet lang daarna hoor ik onze voordeur opnieuw openen."Luna? Waar ben je?" hoor ik Jonas roepen. "Wat is er gebeurd?" vraagt hij als hij me met tranen in mijn ogen ziet zitten. "Wat denk je zelf?! Hij negeerde me en toen zei hij dat hij iets gedaan had dat hij niet mogen doen en dan heb ik hem gekust." leg ik hem maar meteen uit. "Wat heeft hij gedaan dat hij beter niet had kunnen doen?" vraagt Jonas nieuwsgierig. "Mij kussen!" roep ik en vlucht naar boven.

"Mijn lievelingszus, vertel eens, wat scheelt er? Je ziet er zo slecht uit. Oh juist, ruzie met Daan de banaan. Hoe kon ik dat toch vergeten? Of hij heeft je... hoe zeggen ze dat ook weer... ohja, afgewezen. Hoe erg voor je." zegt mijn zus sarcastisch als ik haar op de gang tegenkom. "Laat me met rust!" As ik in mijn kamer zit hoor ik iemand op mijn deur kloppen. "Ga weg!" Maar blijkbaar luistert die persoon niet en komt hij gewoon de kamer binnen. "Luna, ik wist helemaal niet dat hij je gekust had. Als het een troost kan zijn, Charlotte is aan het praten met Daan. Het komt wel weer goed. Heb je trouwens al eens een mailtje naar Martin, Paul, John en Bryan gestuurd?" Ik schud beschaamd mijn hoofd. "Zou je dat zo niet eens gaan doen" Ik knik en zet mijn computer op.

Hey jongens
Sorry dat het zolang duurde voor ik jullie een mail stuurde maar de ene dag gaat alles goed en de andere is het weer zo voorbij en gaat alles slecht.
Gisteren heb ik een hele dag met Daan doorgebracht. We hebben een film gekeken en Chinees gegeten. Dat laatste lees je beter als: ik kon niet met stokjes eten en mocht geen mes en vork gebruiken dus heeft Daan me eten "gevoerd". De dag kon niet beter verlopen...op jullie vertrek na dan toch.
Ik ben 's avonds naar huis gegaan en werd vandaag gewekt door Daan. Hij heeft me op een bepaald ogenblik gekust en is toen weggelopen. Ik ben achter hem aangegaan en heb hem na een hele tijd genegeert te worden ook gekust. Nu zit ik thuis en om eerlijk te zijn denk ik dat het niet meer zal goed komen. Charlotte is nu aan het praten met Daan. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het wel nog goed komt, want ik hou echt heel veel van hem. We zullen zien en ik hou jullie op de hoogte.
Dikke kusjes van Luna

Ik druk op verzenden en ga op mijn bed liggen. Wat zou ik moeten doen als het nooit meer goed komt? Hij is mijn buurjongen en beste vriend, ik kan hem niet zomaar negeren. Ik heb zoveel vragen die zolang hij niet meer met me spreekt onbeantwoord zullen blijven.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    oewlala ben nieuwsgierig!!
    verder meis :D
    nu moet ik weer werken zoals elke zaterdahg:P
    xXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen