Foto bij Hoofdstuk 7

Haar pyjama ^^


Haar kleren: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=35218544&.locale=nl

Zsofi POV*

We lopen terug van het avond eten terug naar onze hutjes. ik start mn laptop op en ga dan op twitter. Ik tweet wat en follw Joyce, Ryan en Chaz. "woow!" "Ryan en Chaz hebben vet veel followers!" denk ik. weird, ik kan Remy niet vinden.. nouja, zal vast wel geen twitter hebben. Ik sluit twitter en ga op msn. YAAAY Iris is online! denk ik en start een gesprek.

Iris zegt:
Zsofiiii<33333
Zsofi houd van wafels zegt:
Iriiiss!!<33333
Ik heb je enorm erg gemist!

Iris zegt:
Ik jou ook!
godver mn ma roept me dat ik moet gaan, we gaan de stad ik -_-"
Doeeeeiiiimisjeeee<333Loveyaaaaxxx

Zsofi houd van wafels zegt:
NEEEEEEEE!
Doei schatjeee<333
Loveyaatwee<333xxx
Kusknuffelkut


*iris verlaat het gesprek*

ik sluit msn af en doe mn pyjama aan, poets mn tanden en ga ik bed liggen. "Gosh...wat ben ik moe.." denk ik en ik val in slaap.

*next morning*

*Plof* Ik schrik wakker. "GOOOOOOOODMORNING SUNSHINE!!" gillen Ryan en Chaz op mn buik. Ik pak mn kussen en sla ze allebei vor hun kop. en zo begon er een heelijk potje kussengevecht. Joyce was zo slim om een kussen met veren mee te nemen op kamp. ze begon de jongens te slaan en even later was haar kussen plat, en de vloer helemaal wit van de veren! we barsten in lachen uit en besloten om ons aan te kleden.Ik besloot om een rode skinny aan een hoodie, muts, en mn nikes. Ik skate samen met Joyce naar de eetzaal. toen iedereen er was, begon Joe een speeche te houden over een surfival toch. maar niet een normale maar een muzikale survivaltocht. onderweg kwamen we allemaal muziek instrumenten tegen en we moesten het filmen met een waterdichte camera die we mee kregen.we moesten groepjes maken van vijf. toen gingen we eten en na het eten gingen we met zn vijfen naar ons hutje. Ik sprong op en neer terwijl ik in mn handen klapte. "doe je altijd zo druk?" lachte Chaz. "Nee." antwoorde ik droog. "dit is niet druk, ik ben druk als ik de radslag doe!" gil ik hyperactief in zn oor, en begin tegen de veren te schoppen zodat ze omhoog vliegen."we moeten ons nog klaarmaken voor de survivaltocht" zegt Ryan lachen terwijl hij een paar veren uit zn mond haalt en naar de deur loopt. Chaz en Remy lopen ook naar hun hutje.Ik pak mn eastpak en dumpte AL mn snoep erin. "wooow!" zegt Joyce. "Wat?" zeg ik lachend terwijl ik de rits probeer dicht te ritsten. "stomme...rits..ga..nOU..DICHT!!!!" gil ik terwijl ik aan de rits trek."Jaaa! " gillen we uit, toen mn rits dichging en we gaven elkaar een high five. "High Low!" roep ik terwijl ik mn hand ophield. Joyce ou hem slaan, maar ik trok mn hand snel wel en roep "To slow!" Ze lacht en pakt ook haar tas in.

Reageer (4)

  • annoyingx

    verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    Verdurrr

    1 decennium geleden
  • vvolf

    verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • Elevator

    verder i (H) your story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen