Luna keek wat de reactie zou zijn van Charlotte als ze hem opnieuw zou zien

What happened between you en her?
De deur gaat open, Charlotte staat er met open mond. Als ze door heeft dat het Jonas is geeft ze hem een klap in zijn gezicht en loopt terug naar binnen. Jonas wil achter haar aan maar al snel staat haar moeder voor hem en stuurt hem het huis uit. Jonas geeft het op en komt terug. Of om dit even samen te vatten, dat was hoe ik dacht dat er zou gereageerd zijn.

MAAR hoe er echt werd gereageerd: De deur gaat langzaam open en Charlotte staat in het deurgat. Het duurt een tijdje voor ze doorheeft dat Jonas echt wel voor haar deur staat. Ze vliegt hem rond zijn nek en begint te huilen. Eens ik dat gezien heb ga ik weg van de ruit. Ik hoor toch wel hoe het gegaan is.

ik begin aan mijn huiswerk maar al snel is dat gedaan. Ik ga dan maar terug naar boys like girls. We lachen en doen de hele tijd raar en onnozel. Maar dan wordt het toch tijd om naar huis te gaan.

Als ik thuis aankom is Jonas al thuis en zit hij met een grote lach op zijn gezicht. "Dat ziet er goed uit." Hij knikt. "Ze wist in het begin niet zo goed of ze me wel nog een kans zou geven en dat snapte ik. Maar je had gelijk, als ik ervoor zou vechten krijg ik haar terug. Ik heb een hele tijd geprobeerd om haar te overtuigen. Net voor ik weg ging heeft ze me gekust." Hij straalt echt volop en voor ik het besef heeft hij me opgenomen en danst de woonkamer door met mij. "Wow, jij bent blij. Maar ik ga slapen. Tot morgen." Hij zegt nog slaapwel en daarna verdwijn ik in mijn kamer.

We zijn al enkele dagen verder en Jonas komt elke dag samen met Charlotte mee bij Martin, Paul, John en Bryan. "Jullie moeten maar eens allemaal bij mij thuis komen, met zoveel is het hier een beetje klein. Wat denken jullie?" stelt Charlotte ineens voor. "Als je ouders dat niet erg vinden of je geen broers of zussen hebt die zich aan ons kunnen ergeren dan is het voor mij goed." gaat Martin erop in. Ook de anderen knikken. "Ik heb nog 1 broer, Daan, maar die werk je niet snel op de zenuwen hoor. Volgens mij luistert hij zelfs sinds kort naar jullie muziek. Ik denk sinds het laatste bezoek van Luna." Ik loop rood aan en iedereen begint te lachen.

We zitten thuis bij Charlotte. Jonas zit naast Charlotte met een arm rond haar. Martin zit naast mij en heeft zijn arm ook rond mij liggen. Niet dat we samen zijn, integendeel, gewoon goede vrienden. Hij doet het gewoon om te lachen. Daan komt binnen en loopt naar de keuken. Als hij even later terug in de woonkamer binnenkomt zegt hij vriendelijk hallo en begint met ons mee te praten. Maar na een tijdje betrekt zijn gezicht en moet hij ineens weg.

"Wat heeft hij?" vraag ik verbaasd als hij weg is. "Gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt denk ik." antwoordt Charlotte. "Zal ik even gaan kijken?" Maar Charlotte schudt haar hoofd, ze zegt dat het beter is hem dan even alleen te laten. "Zullen we pizza bestellen? Ik krijg honger." stelt Jonas voor. "Wanneer heb jij geen honger? Jij hebt een gat in je maag." pikt Charlotte erop in, ze neemt de telefoon en bestelt pizza voor iedereen, inclusief Daan.

De pizza is aangekomen dus is Daan wel verplicht van naar beneden te komen. Hij schuift bij ons aan en begint zijn pizza te eten maar is stil. Hij zegt de hele tijd niets. Dat is niet normaal voor Daan, normaal zwijgt hij geen 2 minuten.

De jongens besluiten rond 6 uur terug te gaan naar hun hotel. Jonas en ik gaan naar huis nadat we Charlotte geholpen hebben met opruimen. We kijken samen nog wat tv, eten nog wat en gaan uiteindelijk ook slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen