Martin had voorgesteld om Jonas terug naar huis te laten komen maar dan moet Luna zoveel mogelijk vertellen over haar broer.

I'v promised
Vandaag is het vrijdag, sinds maandag heb ik hem beetje bij beetje alles vertelt wat ik wil dat hij weet, zegt en niet zegt. Hij is bereid om volgende week te vertrekken naar de zee waar hij woont. Ik weet enkel dat hij aan de zee woont en Martin heeft mijn moeder kunnen overtuigen het adres te vertellen. Het enige nadeel is dat hij beloofd heeft aan mijn moeder om mij niet te zeggen waar hij juist woont. Zij, Jonas en Martin weten dat als ik het te weten zou komen ik toch naar daar zou gaan en zijn vriendin in de haren vliegen voor alles wat ze ons heeft aangedaan.

Jonas had tot een paar maand geleden verkering met ons buurmeisje, Charlotte. Toen zijn huidige vriendin, Vera, in Ternat kwam wonen met haar ouders heeft ze hem verleidt en was de relatie met Charlotte al snel gedaan. Na een maand wou ze koste wat het kost aan de zee gaan wonen in het appartement van haar ouders. Zo gezegd zo gedaan, twee weken later zat ze met hem aan de zee in het appartement. Net voor hij vertrok heb ik nog geprobeerd hem tegen te houden zodat we elke dag zouden kunnen doorbrengen. Maar de liefde voor Vera was groter. Ik heb Vera staan beledigen en haar bijna neergeslagen om alles wat ze kapot had gemaakt. Ze heeft niet alleen mijn broer weg genomen, ze heeft de band die we hadden kapot gemaakt, de band die hij had met zijn vrienden, onze ouders zijn nu niet bepaald de droomouders maar ook zij hadden het moeilijk met zijn vertrek en gaan er nog steeds stukje voor stukje aan kapot, zijn vrienden komen nog wekelijks langs in de hoop dat hij al terug gekeerd is. Iedereen mist hem maar als Martin hem niet terug krijgt dan zien we hem nooit meer terug.

Het is maandag!! Vandaag vertrekt Martin naar de zee om Jonas terug te halen. 's Morgens sta ik al vroeg op en ga naar het hotel. Blijkbaar lagen ze nog allemaal te slapen want Martin komt de deur openen in zijn boxer en als ik bij John en Bryan aanklop doet ook Bryan met een slaperig hoofd en in boxer de deur open. Paul en John liggen nog steeds te slapen en net zoals anders mag ik hen wakker maken.

Net voor ik naar school vertrek vertrekt Martin naar de zee. "Beloof je me dat je alles eraan doet om hem naar huis te krijgen?" vraag ik. "Ik doe er alles aan. Al moet ik hem ontvoeren maar meekomen zal hij." zegt hij zelfzeker.

Reageer (1)

  • VampireMouse

    oewahh!
    hij was weer goed;)
    ben echt nieuwsgierig of het hem lukt;meis:P
    alls goed trouwens??
    ik ben stem loos xD en voor de rest gaat het wle goed
    XXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen