Foto bij ~ 007: unexpected date

omdat ik niet kan slapen, hier een hoofdstukje voor jullie!

De zonnestralen verlichten mijn kamer, toch hield ik mijn ogen dicht. ‘Amelia’ zei mijn moeder toen ze mijn kamer binnenkwam lopen. ‘wat?’ ‘Ik ga nu naar het werk toe en je vader is bij zijn ouders op bezoek met Bella want jij sliep nog vast’. ‘Uhu’ zei ik slaperig. ‘Pinpas leg ik hier neer en wees voorzichtig’ zei ze en ik knikte slaperig. Ze drukte nog een kus op mijn voorhoofd en verdween uit mijn kamer. ‘ik ben moe’ mompelde ik tegen mezelf. Ik deed mijn rolgordijn omhoog en nam een lange douche. Pff balen dat het herfst is, dus dan maar Deze kleding aantrekken. Ik liet mijn haar golvend/krullend en haalde twee plukjes uit mijn gezicht met schuifknipjes. Ook deed ik mijn make-up lichtjes maar mijn wangen met wat meer met rouge, ik vond het best wel schattig lijken. *dingdong* de deurbel ging wie kan dat eigenlijk zijn?. Ik rende de trap af en deed de deur open, daar stond hij dan de leuke jongen die ik gister heb ontmoet en ook nog eens toevallig in mijn straat woont. Remember Rose, hard-to-get’ ‘Oh you’ zei ik kortaf. ‘Oh me?’ vroeg hij verbaasd. ‘yeah you’ ging ik verder, ‘So Amelia i wanted to ask you if you have time today?’ ‘For what?’ ‘For me ofcourse’. Ik rolde met mijn ogen en hij begon te grinniken, waarom is hij zo knap? En vooral die ogen.. Rose concentreer je niet daarop letten. ‘Well it depends on what you want to do’ ‘We could watch a movie at my house’ vroeg hij. Doen of niet? Ach waarom ook niet toch. ‘Well, Okay’. Hij draaide zich om en ik liep hem achterna naar buiten. In een dode stilte liepen we naar zijn huis. ‘So here it is’ zei hij blij, ‘Well, it’s beautifull’ moest ik toegeven. Hij glimlachte lief en opende zijn deur, aub laat niemand thuis zijn. ‘Nobody is at home so where do you want to watch a movie?’ ‘Eh I don’t care, you decide’ ‘Okay, I choose my bedroom’. Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en ik rolde weer met mijn ogen. We liepen naar boven naar zijn kamer en stopten bij een blauwe deur. Ik keek rond en het was een typische jongenskamer, overal lag kleding en spullen.

Reageer (5)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    Mee eens met @ZeldaX ^^
    loveee it<33
    Snel verduuur(flower)

    1 decennium geleden
  • ZeldaX

    haha *wenkbrauwwiebel*
    en die wenkbrauwwiebel van zayn is om flauw van te vallen:9~

    1 decennium geleden
  • moonbones

    oei oei oei. een film kijken in de slaapkamer, waar zou dat heel gaan? haha snel verder (:

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Ik kan ook niet slapen, ben al de hele nacht op...-.-
    Maar iig vind ik je story geweldig, ga je snel verder?(flower)
    'Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen